239 göst.
(1,158 puan) tarafından

Öncelikle hep merak etmisimdr ilk gören kişiyi kim gördüyse yazablrmu:)


Eşim vardiyalı çalışıyor geceye geçti bugün ve yanlızz bebegmle bende hastaym idare etmeye çalışıyorum şükür yinede.. 

Sizler nasılsınız? Neler yapıyorsunuz? Bebisler nasıl??

8 Cevaplar

0 oy
(1,973 puan) tarafından
Ben hiç iyi değilim bir kaç gün önce eşimi işten çıkardılar şimdi de iş begendiremiyorum kendisi de gidip aramıyor bir buçuk ay sonra doğumum olacak ne yapcaz bilmiyorum kendi ailesi hiç sahip çıkmıyor tam tersi para bile istiyorlar. Yumurta g.tümüzun ağzına gelince akli başına gelecek ama iş işten geçmiş olacak ona sürekli iş aramaktan ben biktim ben yoruldum vallahi moralim çok bozuk dokunsalar ağlayacağım 
tarafından
Çok yanlış bu gerçekten bu kadar ezdirmeleri yanlış seni. Peki şimdi ne olacak bulsunlar Bi çare. Erkek eşini kimseye muhtaç etmemeli
(1,973 puan) tarafından
Çok şükür eşim iyi ama düzenli çalışmıyor sırf bu yüzden bileziklerimi felan sattım elimizde hiç bir değerli eşyamız kalmadı hamilelikten önce bende çalıştım destek verdim daha ne yapıyım bebek rizkiyla gelir derler ama biraz da çaba göstermesi lazım
tarafından
İyi olması güzel ama evinide geçirmesi lazım canım olmaz böyle sen ciddi anlamda bir konuş ama ikinizde kırılmadan
(1,973 puan) tarafından
Konuştum defalarca ama her seferinde aynı şeyi soyluyo iyi iş buluyum öyle çalışıyım diyo bende iş bulana kadar çalış diyorm diyorum yok diyo iyi iş bulmak için arayış yapmiyo
tarafından
Bebegin varsa en kötü işi bile yapmak zorundasın neyse başka bişey yazmak istemiyorum gerilme canım sen iyi akşamlar Allah yardımcın olsun
0 oy
(2,197 puan) tarafından

Ya şu profil fotoyu kaldır gözlerim kamaştı allah affetsin :D

(1,158 puan) tarafından
Hahahagag  :)) amin♡♡
0 oy
(13,451 puan) tarafından

Benim bebis icimde ben senin profilden korkuyom icim urperiyo kız:angel:

(13,451 puan) tarafından
Tek tırsan ben degilmisim
0 oy
tarafından
Hülya su profili kaldır Allah askina ya valla gözümu yoruyo 

Bnm kocam da vardiya da 

Bebiş de yeni uyudu 
(1,158 puan) tarafından
Aslında banada iyi geliyor ama sıkıldım sanrm artık hep yanlız hep yabliz:))
Kızımla çıkamıyorm dışarı eşim yokken diye evde durmkdn skldm biraz.s ama hem hastalıklar hemde doğum günü telaşı ile ugrsiorm bu aralar
8aylikken 6tane cıktı daha yok arada diş ağrısı tutuyor ama daha çıkmadı bir diş daha
tarafından
Şuan 6 dış mi var ?
Arabaya koy çıkın gezin bn her gün öyle ediyorm valla
(1,158 puan) tarafından
4kat aşağa inemiyorum canım kızımla eski bi bina bide.s yoksa eve girmem de :)) işde el mahkum büyüsün biraz daha bekliyorum bende buyuzden
Aynen 6dis var
tarafından
Hiii anladım şimdi :)
(1,158 puan) tarafından
Bi yürüsün 2 3yasina gelsin eve girmeyecgm valla :) benim kız da maşallah yerinde durmuyor zaten
0 oy
(3,044 puan) tarafından

cokk tirsiyorumm :D

(1,158 puan) tarafından
Neden canisi :)?
(3,044 puan) tarafından
profil fotondan kizz eski nickin bir umuttur yaşamak mıydı =))
(1,158 puan) tarafından
Aynen canım o hesabı kapattım
0 oy
(5,460 puan) tarafından

TV izliyorm :D:D

(1,158 puan) tarafından
Ne var tv de :)) güzel dizi bulamdm şarkı açtım kızima:)
0 oy
(1,292 puan) tarafından
Nolsun kocişim yattı uyuyo ben de televizyon izliyorum ve sıkılıyorum 
(1,158 puan) tarafından
Giriş katta otursam alip cikicm da işde cikamiorm 4katya oturuoem
0 oy
(4,312 puan) tarafından
O değilde profil resmi nedir ya içim ürperdi 

İlgili sorular

3 cevap 116 göst.

66,458 soru

1,831,685 cevap

5,730 kullanıcı

...