Banada altın alacaklarsa hemen öğretmen olmaya gidiyorum
Haklısın canım. Ne gerek var. Her sene bir çeyrek gelse kadına ohoo
Boşver bide bu çıktı .
Sidik yarışı yapıyorlar resmen.
1,512,206 soru
24,666,250 cevap
366,991 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın