58 göst.
(697 puan) tarafından

Dün 5te ateşi bı çıktı 38e dolven ateş düşürücü verdim o an düştü sonra uyudu 9 10 arası uyandı tekrar çıkmış ateşi 38.5 oldu bu sefer. Emzirdim alnına eklem yerlerine ıslak bez uyguladım düşmedi yine 12 gibi tekrar dolven verdim yine düştü uyudu sbah uyandı 5 gibi 38.8 çıktı bu sefer düşüyo tekrar çıkıyo sbah fitil verdim artık düştü uyudu şuan 38 yine az önce uyandı artık ilaç vermek istemiyorum ıslak bez uyguluyorum ama ateş aynı dişleri mı yapıyo acaba diş etlerini atıyorum belki fikri olan olur diye. Bide bitmeyen öksürüğü var 2 aya yakın öksürük başladı kaç doktora götürdüm hiç bişeyi yok burnu tikaniyo diyolar temizliyorum sürekli tam öksürüğü geçiyor iyileşti derken yeniden başlıyor 

image

6 Cevaplar

0 oy
(803 puan) tarafından
Kesinlikle bi doktora gostermelisin sen elinden geleni yapmissin zaten gerisini uzmana birakmalisin
(697 puan) tarafından
Bugün 2 buçuğa sıra aldım
(803 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun inşallah sadece diştendir
(697 puan) tarafından
İnşallah cnm ya dört gözle bekliyorum randevu saatini
0 oy
(6,003 puan) tarafından
Dis atesi 38 e cikmaz 37.5 civari olur bu enfeksiyon atesi eger atesi kontrol altinda tutmazsan ates dusurucuyle enfeksiyon artar ki vakit kaybetmesen hemen doktora gitmelisin enfeksiyon sa da antibiyotiksiz zor.. çocuğa ilaç icirmicem diye daha kötü yapma.. aksatmadan git doktora çok geçmiş olsun
(697 puan) tarafından
Bugün başka hastaneye 2 buçuğa sıra aldım
(6,003 puan) tarafından
Aklında olsun 37.buçuk üzerinde genelde enfeksiyondur kan idrar tahlili isteyebilirler gidene kadar atesi dengede tutmaya çalış
(697 puan) tarafından
Şuan 38 alnına eklem yerlerine ıslak bez koyuyorum
0 oy
tarafından
Fitil cok zor durumlarda veriliyor direkt bagirsaklarina gittigi icin cok zararli benden sana tavsiye su ve pamuk ile tampon yapabilirsin . Şu ilaclar bozulmasin diye renkli kutular var ince dikdortgen adini bilmiiyorum onu havluya sarip vücuduna koyabilirsin özellikle basina duş aldirabilirsin ama lûtfen fitil verme
(697 puan) tarafından
Bende vermek istemiyorum ama dünden beri düşmeyince sbah verdim artık :( ama oda fayda etmedi bugün 2 buçuğa doktora sıra aldım
0 oy
(709 puan) tarafından

image

doktora gorun bırde havucu tırtıklı yap duzluga at elıne ver kemıesın dıs yerı sogur 
(697 puan) tarafından
Dişlerden mı olabilir. Bugün goturcem 2 buçukta
(709 puan) tarafından
Olabılır canım gecmıs olsun bılgılnedıe bızıde
(697 puan) tarafından
İnşallah cnm yazarım mutlaka inşallah hayırlı sonuçlar çıkar
0 oy
tarafından
Dış belirtisi de yok çıkıp düşen Ateş enfeksyon belirtisi oluyo genekde canım 

Evde ateş düşürücü fitil bulundur 8 saat etki gösteriyor calpol dolven vs çok geç düşürüyor
(697 puan) tarafından
Evde var zaten dünden beri verdim o an düşüyo sonra tekrr çıkıyo bugün 2 buçukta götürcem
0 oy
(1,285 puan) tarafından
Enfeksiyonel bir durum yoksa ateşi yükseldikçe ılık duş aldır ve ıslak bezle ateşi yüksek olan yerlerine koy cNım.  Ben hep öyle yapıyorum. 
(697 puan) tarafından
Doktora goturcem bugun enfeksiyon olup olmadığını bilmiyorum

İlgili sorular

6 cevap 103 göst.
12 cevap 97 göst.
14 cevap 236 göst.
12, Ocak, 12 Azranın❤️annesii (66 puan) tarafından soruldu
17 cevap 219 göst.
26, Ekim, 2019 Ummuhanemir (891 puan) tarafından soruldu
8 cevap 181 göst.
21, Nisan, 2019 Nedime Karalar (1,674 puan) tarafından soruldu
4 cevap 42 göst.

48,409 soru

481,685 cevap

849,910 yorum

4,609 kullanıcı

Kategoriler

...