425 göst.
(2,436 puan) tarafından
Kızlar bir kızım var Allah nasip ederse 5 buçuk aylik oldu. Eşim de ben de ona iyi bir gelecek sunabilmek icin ikinci bir cocuk düşünmüyoruz. Sizin bu konudaki fikirleriniz neler?

36 Cevaplar

+1 oy
(2,315 puan) tarafından

Mutlu bir cocukluk yasayan sevgi ortaminda yetistirilmis bakabilecegin kadar cocuk<3

(2,436 puan) tarafından
Evet canim ona istediğini verebildigim bir cocugum olsun istiyorum insallah
(2,315 puan) tarafından
İnsaallah Rabbim gonlune gore versin
0 oy
tarafından

3 cocuk:Dben öyle istiyom

(2,436 puan) tarafından
Allah nasip etsin canim:)
tarafından
Amin inşallah canım
(2,809 puan) tarafından
Benimdw 3 çıcuğum var
(2,809 puan) tarafından
Rabbim isteyen herkese nasip etsin
tarafından
Amin amin inşallah abla
0 oy
tarafından
Bu kötü dünyaya hiç çocuk gerekmez
(2,436 puan) tarafından
Gittikçe dahada kötüleşiyor evet:(
(4,437 puan) tarafından
Cok haklisin yaa :(((
0 oy
(1,620 puan) tarafından
Çok çocuklu bence anne babanın yetemedigi  yerde kardeş koşuyor tek çocuk her zaman yalnız kalır onun acısından düşünmek lazım birde anne babasına anlatamadığı derdini kardeşine anlatacak fikir sunacak 
(1,620 puan) tarafından
Hatta biz bazen diyoruz  daha çok olsaydık diye çünkü herkes gider aile kalir
(264 puan) tarafından
Kesinlikle ama o konudada anneyi babayı düşünmek lazım bizi buyutene kadar ne cektiler kim bilir  :) kurban olduklarim
(1,620 puan) tarafından
Gerçekten bizi buyutene kadar neler çektiler :) tost isterdik çocukken annem çaydanlığın altına koyardı ekmeği kabarikligi gitsin diye cocuk akli bizde sevinirdik tost oldu diye :D ama o zamanlar daha güzeldi yokluk vardı kıymet vardı:D sokakta çocuk kaynıyordu hiç eve girmezdik şimdi sokakta çocuk yok hepsinde telefon bilgisayar çok yazik
(264 puan) tarafından
Offf ya duygulandım valla çocukluğumdan vurdun beni gerçekten oyle sokağa cikarsak bile çocukları eskisi gibi güven yok hele bi çıkar çocuklara neler yapılıyo  :((
(264 puan) tarafından
Allah korusun hepsinide
0 oy
(2,809 puan) tarafından
Ben 3 çocuk annesiyim ALLAH nasip ederse 3nede güzel gelecek hazırlamaya çalışıyoruz  daha fazlasını düşünmüyorum ama tek çocukta olmaz bence en azından 2.yi yapıl abilir
(2,436 puan) tarafından
Allah uzun omür versin canim yavrularina
(2,809 puan) tarafından
Amin cümlemiİn çocuklarına RABBİM uzun ömürler versin İNŞAALLAH
0 oy
(3,536 puan) tarafından

Bu pislik dünyaya hicbir masumu getirmeyecksin ya

Içki 

Terör

Kumar 

Trafik 

Madde 

Kötü arkads

Yada tecavüz kurbanı oluyor :'(

(473 puan) tarafından
Neden getirdin o zaman ??
(3,536 puan) tarafından
Senin gibi luzumsuzlar sorgulasin diye haddine mi acaba
(473 puan) tarafından
Merak sadece...
(3,536 puan) tarafından
Marak duygunu kendine sakla istersen
(473 puan) tarafından
Hee yok sen beni yanlış anladın bende çok takıntılı biriyim bu pis dünyaya neden bebek getirdim diye surekli kendimi suçlu hissediyorum bir nevi dertlesmek istedim ama üslubum yanlış oldu özür canim
0 oy
(242 puan) tarafından
Bende iki tane istiyorum dediğimde herkes Allah'ın zoruna gider elindekini de alır diyor ben aşırı aşırı sinirleniyorum ne alakası var ya sadece güzel bir gelecek vermek için mecburuz 5-10 tane yapıp bakamadiktan sonra ne anlamı var 
(2,436 puan) tarafından
Aynen oyle canim. Allah saglikli uzun omur versin yavrularimiza
(242 puan) tarafından
Amin canım amin
0 oy
(7,085 puan) tarafından
Yalnız olduktan sonra paranın mülkün ne anlamı kalır ki 

Bebeğinize bir kardeş yapmazsanız ilerde çok pişman olabilirsiniz bence çünkü bebeğiniz hep böyle küçük kalkmicak bir arkadaşa bir yoldaş ihtiyacı olacak 
(2,436 puan) tarafından
Para mülk olarak degil sadece düşüncemiz aslinda. Tabi onu istediği okullara yollayabilmek isterim, eksiklik hissetmeden büyüsün isterim her anlamda. Sevgimi ilgimi ona yogunlastirmak isterim. Tabi ki bir cocugum daha olsa ona da elimden geleni yaparim ama yetebilir miyim maddi manevi korkusu oluyor. Allah nasip ederse olur tabi. Bu simdiki dusuncemiz
(7,085 puan) tarafından
Tabi herkesin düşüncesi farklı canım olabilir şuan böyle düşünüyor olabilirsin ama ilerde değişeceğini düşünüyorum :D
(2,436 puan) tarafından
Ileriyi bilemiyorum belki ece simdi zor bir cocuk diye korkuyorum ilerde isteriz:) nasip bakalim
(7,085 puan) tarafından
Aynen canım :)
0 oy
tarafından
8 yasinda oglum 6 yasinda kizim var aslinda hep hayalimdi bir kizim bir oglum olsun. Oglum buyuk olsun kizima abilik yapsin aynen rabbim gonlume gore verdi. Ama bir sene once kizim cok agladi abla olmak istiyorum diyince bi bebek daha dusunduk suan 40+4 gunluguz ve kizim olacak. Ï
(2,436 puan) tarafından
Masllah canim Allah bagislasin
0 oy
(379 puan) tarafından
Bence 2 ideal canım. 1 tane az ona da yazık ilerde kardes isticek. Size bise olsa dunyada ikisi kalır birbirlerine destek olurlar 
(2,436 puan) tarafından
Bu konuda evet haklisin. Benim abim var sağolsun her konuda destek.
(379 puan) tarafından
Benim oğlum çok yaramaz bazen diyorum ki ikinci yi bile getirmicem. Sonra diyorum okula başlasın büyüsün sonra bitane daha getiririm anca  10 yil sonra :)
0 oy
(291 puan) tarafından

Ailemin biricik çocuğuyum ve tek çocuk olmak çok zor yaşayan biri olarak söylüyorum mevlam bir kardeş nasip etmedi 

Her ne olursa hangi yasa gelirsen gel insan yine de bir kardeş abla abi arıyor yani benim kızım şu an 1 buçuk yaşında Allah nasip ederse 2 tane daha düşünüyorum tabi ilerleyen zamanlarda:D

(2,436 puan) tarafından
Hayırlısıyla olsun canım:)
0 oy
(4,437 puan) tarafından
Cok cocukk tabikide bi kardesi mutlaka olmasi kafasindayim kardes bambaska birsey.
(2,436 puan) tarafından
Allah hayırlısıyla nasip etsin canim
(4,437 puan) tarafından
Amin insallah benim.iki cocugum war durmak yok hahahah
(2,436 puan) tarafından
Masallah canim:))
0 oy
(3,513 puan) tarafından

Eşimde aynı düşüncedeydi bi nene demiş oğlum bi tane daha olsun hayatın ne getireceği belli olmaz demiş eşim çok etkilenmiş :( ben 2. Çiyi hep istiyordum kardeşten yana şansım olmadı babamın karısı 3 kardeşimi göstermedi göstermiyor o yüzden oğlumun bi kardeşi olsun çok istedim 23 haftalik hamileyim <3

(2,436 puan) tarafından
Maşallah canim Allah kucağına almayi nasip etsin
(4,437 puan) tarafından
Babanin karisi annenmi uveu annenmi kardeslerin ozmi yani
(3,513 puan) tarafından
2. Karisi cnm üvey anne demeyi bile tercih etmem
(4,437 puan) tarafından
Kiyamam ya kotu bi durum
Kardeslerini neden sakliyor senden allahim ya onlari gormek senin hakkin
(3,513 puan) tarafından
Blmym kadın dindarmis namazında niyazında adımı duyunca cildiriyomus :( hiç göstermedi ben çok çabaladım yaşım küçüktü mahalleden bile geçmeyi yasakladı kovdu beni neler nele r
0 oy
tarafından
Ben tek cocuk büyüdüm o yzden kesinlikle en az 2 cocuk istyrm. Cok olmasada tek olmasn yeterli
(2,436 puan) tarafından
Anlıyorum canim Allah hayırlısıyla nasip etsin
0 oy
(5,486 puan) tarafından
Esimde düşünmüyo ama ben istiyorum kardeşiz olmaz gene 1 tane de olsa bi kardeş olmalı 
(2,436 puan) tarafından
Hayırlısı olsun canim
0 oy
(7,675 puan) tarafından
Bende kızım okula başlayasıya kadar düşünmüyorum 2 çocuk yeterli bence 
(2,436 puan) tarafından
Hayırlısı olsun canim
0 oy
(2,270 puan) tarafından
Büyüdüğünde kimsesiz olacak.cani sıkılınca arayıp derdini anlatcak bı kardeşi olmaycak.buyuycek evlencek çocuğu olacak.ama o çocuğun ne teyzesi ne dayısı olmayacak.paylasmayi bilmeyecek.arkadasim ne olursa olsun doğan rizkiyla doğar .kardeşlik duygusunu yaşamaya onun da hakkı var .tabi bu benim düşüncem senin fikrine de saygım sonsuz
(2,436 puan) tarafından
Cok sagol kuzum
0 oy
(2,793 puan) tarafından
Benim bi oglum var 6 aylik bizde istemiyoruz baska iyi bi gelecegi olsun die ama Rabbim nasip eder de kazayla falan olursa bilemiycem
(2,436 puan) tarafından
Oyle tabi canim hayırlısı
0 oy
(2,462 puan) tarafından

Yawruuuumm nerde cokluk orda p...luk bence şahsen benim dusuncem

(2,436 puan) tarafından
Yaa hayırlısı canim:))
0 oy
(4,438 puan) tarafından
8,5 aylık bir oğlumuz var Allah nasip ederse 1 bebeğimiz daha olsun istiyoruz kardeşsiz olmasın bize bu dünyadan gittiğimizde birbirlerine destek olsunlar 
(2,436 puan) tarafından
Hayırlısı olsun canim

İlgili sorular

49 cevap 536 göst.
25, Eylül, 2019 Zynpmrt (145 puan) tarafından soruldu
4 cevap 228 göst.
26, Kasım, 2019 ❤ Ayşe ❤ (339 puan) tarafından soruldu

55,840 soru

1,556,710 cevap

5,015 kullanıcı

Kategoriler

...