183 göst.
(16 puan) tarafından
Kizlar daha 5+4 ama bi doğursam da rahatlasam  diyorum sizde durumlar nasıl 
Reklam


24 Cevaplar

0 oy
(1,249 puan) tarafından
Haha baya erken baslamis seninki ozmn hamile.oldugumu bille unuturdum ben
(16 puan) tarafından
Kasıklardaki ağrı ve eşim unutturmuyor sağolsun:))
(1,249 puan) tarafından
Desene 9 ay gecmiyecek
(16 puan) tarafından
Öyle görünüyor
Reklam


0 oy
(1,129 puan) tarafından
Erken haftan hayrla kurtul bi bakmssn dogmus buyumus ben ne ara hamilrydm dyrm 
(16 puan) tarafından
Ya birşey olacak korkusu var o yüzden zaman bir an önce güzelce geçsin doğurayım:)
(1,129 puan) tarafından
Korktuğun basa gelr unutma
0 oy
(3,540 puan) tarafından
Anam daha yolun başındasın senn:D
(16 puan) tarafından
Aceleciyim birazda :))
0 oy
(183 puan) tarafından

Kiz ben bu haftalarda hamile oldugumu bile anlamadim sen ne cabuk basladin kurtulsaydim demelere :D

(16 puan) tarafından
Ilk gebeliğim  heyecanlı haliyle :)
0 oy
(566 puan) tarafından
32+4 olduk  az kaldı ama sen baya erkenden söylenmeye baslmssn canm 
(16 puan) tarafından
Hayırlısıyla al kucağına sağlıcakla :) sabırsız gebelik :)
(566 puan) tarafından
Amin canm bnm
0 oy
(262 puan) tarafından
Şimdiden böle düşünürsen geçmez o aylar :) 
0 oy
(1,513 puan) tarafından
Bismillah kiz ben 40+1im canim yok mu?
(16 puan) tarafından
Son demler sende maşallah:)
(1,513 puan) tarafından
Bityi cok sukur birdee kucagimiza alip kokusunu icimize cekseydik
0 oy
(321 puan) tarafından
Dur canım benim daha bismillah :) 
0 oy
(459 puan) tarafından
Ben o hafta bilmiyordum bile kiz ne zaman ogrendin ne ara hemen dogurmak istyrsun :)
(16 puan) tarafından
1 hafta oldu öğreneli cıktı hemen eşimde rüyasında görmüş öyle bi test falan bende şok olmustum :)
0 oy
(64 puan) tarafından
Biraz erken başlamış sanki isyanlar. Çabuk geçiyor zaman. Ben daha dün gibi geliyor ama altı ay oldu bile. Kaldı üç ay. Hareketlerini hissedince mutluluktan gün saymayı unutursun 
0 oy
(116 puan) tarafından
Benim senin haftandayken haberim yokdu hamile oldumdan canım simdi 39 haftalık olduk suan senin dediğin lafı diyorum resmen Bi doğuraydım :) 
0 oy
(34 puan) tarafından
İnsan özlüyor hamile olduğu zamanı valla  dogurali 15 gün oldu şimdiden içimde oluşunu tekmelerini özledim (•‿•)  
0 oy
(1,047 puan) tarafından
Ben 37+1 im kiz :D neler cektim bi dogursam keske hemen
0 oy
(33 puan) tarafından

Daha minnacık canim benim son 3 günüm kaldı gelmiyecek gibi:ermm::)

0 oy
(2,533 puan) tarafından
Ahaaaahaaa kiz guldurdun beni bende oyleyim bi dogursamda sevsem diyip duruyom cok sukur bugun cift rakamlara geldik safak 99 sen daha yolun basindasin ahahaa (kendimi doguma yakin goruyom) yeni hamissin sen bekliycen bayagii ☺️ 25+6 
0 oy
(99 puan) tarafından
Ahahahahha tobe bismillah:)))) benim son 6 gunum bekliyrm :))
0 oy
(333 puan) tarafından
Başlığı görünce herhalde 40 haftan doldurdun da bebek gelmiyor sandim kız şimdiden ne doğurması hele dur daha 8 ayın var :D
0 oy
(1,135 puan) tarafından
Yavaş kız daha çooooooook var :)) seni korkutmak istemem ama 
0 oy
(818 puan) tarafından

Kızz daha çok yeni :) allah sorunsuz kolay bi hamilelik geçirmeyi nasip etsin canım:)

İlk zamanlar çok çabuk geçiyor ama 6.aydan sonra zaman biraz zor geçiyor gibi. 31 haftalık oldum ama zaman geçmiyor durmuş gibi :( 

0 oy
(1,079 puan) tarafından

Şaka yapıyorsun heralde :D

Reklam

İlgili sorular

9 cevap 266 göst.
2 saat önce Aysel Güzel (278 puan) tarafından soruldu
8 cevap 333 göst.
2 cevap 281 göst.
7 cevap 473 göst.
8 cevap 228 göst.
29, Ekim, 29 ALoNe AnGeL.. (1,387 puan) tarafından soruldu
10 cevap 236 göst.
26, Ekim, 26 Nur Mustafayeva (10 puan) tarafından soruldu
Reklam

35,976 soru

346,441 cevap

615,724 yorum

3,764 kullanıcı

Kategoriler

...