108 göst.
(79 puan) tarafından
Kızım 11 aylık birkaç gündür genital bölgesinde sivilce gibi kırmızı küçük kızarıklıklar vardı sudocrem kullanıyorum geçmiyor bugünde popo bölgesine doğru yayılmış sizinde oldu mu nasıl geçti eczaneye anlattım trosyd diye bir krem verdi onu deneyecem. doktora götürmek istemiyorum kan alıyorlar hemen kıyamıyorum 
Reklam


6 Cevaplar

0 oy
(1,753 puan) tarafından
Trosyd ve travazol ikisine harika kremlerdir 

Nedeni bezden dolayı olabilir 
(79 puan) tarafından
İnşallah iyi gelir bize de
(469 puan) tarafından
Travazol oluyor mu bebeklere
(1,753 puan) tarafından
Ben kullanıyorum eniştem eczane de çalışır o önerdi
Reklam


0 oy
(44 puan) tarafından
Emiyor mu kizinz ve siz antibiyotik kullandinz mi yakin zamanda
(79 puan) tarafından
Yok emmiyor  canım
(44 puan) tarafından
Antibiyotik kullanimi sonrasinda oluyo genelde canm mantar kremleri iyi geliyo travazol die krem var uzun sure kullanma 3 4 gunde gecer alip kullanirsan. İc kisimlara surme dikkat et
Gecmis olsn
(79 puan) tarafından
Sağol teşekkür ederim
0 oy
(201 puan) tarafından

image

image


Bu ikisi anında geçiriyo canım benim kızım da da oluyo aynıları ben kullanıyorum stilex isilik kremi yüz deki pütür pütür çıkar şeyler için kesin çözüm geçiriyo poposuna da kullana bilirsin diğeri de aynı

0 oy
(469 puan) tarafından
Evet benim oğlumda da karın bölgesine yayılıyor ben çikolata yedirmiştim ona baglıyorum bende götürmedi doktora senin yazdıgın kremden alabilirim teşekkür ederim 
0 oy
(806 puan) tarafından
Sudocrem yapmış olabilir mi canm 
0 oy
(398 puan) tarafından
Kiz sacmalama gotur doktora kan alacak tabi daha kotu olursa napcan
Reklam

İlgili sorular

13 cevap 151 göst.
6 cevap 175 göst.
26, Mayıs, 26 Yeliz ♥ (177 puan) tarafından soruldu
3 cevap 78 göst.
28, Nisan, 28 Bende anneyim (102 puan) tarafından soruldu
13 cevap 467 göst.
3, Nisan, 3 ♡HtcTrgtKrsd♡ (519 puan) tarafından soruldu
11 cevap 242 göst.
27, Mayıs, 27 Sbnm08 (3 puan) tarafından soruldu
Reklam

36,182 soru

348,222 cevap

618,720 yorum

3,771 kullanıcı

Kategoriler

...