66 göst.
(135 puan) tarafından
Kızlar bebegim 9 ay 8 günlük ama hala diş çıkarmadı emekliyemiyo geri geri gidiyo oda hemen sıkılıyo yerde durmak istemiyo örümceğe bildiriyorum bütün odaları geziyi beni takip ediyo acaba diş çıkarmaması ve emeklememesi normal mi sizde durumlar ne hastaneye goturmelimiyim
Reklam


8 Cevaplar

0 oy
(97 puan) tarafından
Benim kizimda bir iki emekledi sonra yurudu emeklemeden yuruyenler var dis konusu 6 ayda bile cikan var 
(135 puan) tarafından
Sağol canım bende endişeleniyorum bisey mi var diye dusunuyorum
(97 puan) tarafından
Endise etme ilk kızım oldu onda herseyi problem ettim zaten bayada gec yurudu ayina gore simdi oglum var 4 aylik akısina birakicam :)
Reklam


0 oy
(355 puan) tarafından
Benim kızımda 10. Ayında diş çıkarmaya başlamıştı, halamın torunu hiç emeklemeden yaşında yürüdü. Aklın karışıyorsa yine de bir çocuk doktoruna götür, gelişimi nasıl diye sor
(135 puan) tarafından
Sağol canım tesekur ederim
0 oy
(2,076 puan) tarafından
Her bebegin gelisimi farkli olur cnm kuzenimin bebegi yasinda cikardi disini bebegin biraz tombikse o yüzdende emeklemiyordur
0 oy
(280 puan) tarafından
Bizde 8 ay 1 hafta bizde emekleme yik. 2 dis cikardi yeni normal ya 9 ayda bile dis cikaran var 
0 oy
(1,020 puan) tarafından
Bizd e 8 ay 10 günlük olduk dış falan yok emeklemese yok geri geri zannederim bizde öyle olcaz ;(((((
0 oy
(280 puan) tarafından
Gec cikmasi daha iyi
0 oy
(31 puan) tarafından
Kizim 8 ayinda diw cikardi 10 ayi tam olmamiw emekledi.11 ayinda da yurudu .her bebek farklidi 5 ayinda diw cikaranda var 1 yawinda cikaranda..
0 oy
(2,177 puan) tarafından
Kızım 10 aylık olcak ve dışı hiç çıkmadı daha yüz üstü hiç sevmezdi 7 ayda dönmeye 8 ayda emeklemeye başladı şuan kanepe ne bulsa tutunup kane pe vs yuruyo ayağa kalkiyo her bebek bir değil kimi bebek 6 ayda emekler himi emekleme den yürür 
Reklam

İlgili sorular

5 cevap 137 göst.
10, Eylül, 10 ❤●TATLI BELA #Ela●❤ (1,020 puan) tarafından soruldu
9 cevap 128 göst.
31, Ekim, 31 ☆•Ftş♡M.Ali♡Bşr•☆ (1,753 puan) tarafından soruldu
4 cevap 52 göst.
13, Eylül, 13 ❤Semos❤ (1,604 puan) tarafından soruldu
1 cevap 44 göst.
5 gün önce Alyakus (257 puan) tarafından soruldu
4 cevap 64 göst.
4 cevap 69 göst.
Reklam

36,182 soru

348,226 cevap

618,720 yorum

3,772 kullanıcı

Kategoriler

...