346 göst.
(366 puan) tarafından

Komşuya yemek götürenler var mı hala  Benim komşular getiriyor saolsun lar bnde götürüyorum tabi bence çok güzel bişey bazen oğlum durmuyor yemek yapamıyorum ama sofrada iki üç çeşit oluyor komşular saolsun :)

Reklam


29 Cevaplar

+1 oy
(1,965 puan) tarafından
Komşuları tanımıyorum bile 
(366 puan) tarafından
Aaaaaaaaaaaaaa
(1,965 puan) tarafından
Normal oldu bu artık niye şaşırıyorsunki güven olmuyor kimseye
(1,111 puan) tarafından
Bende ayni. Hatta ayni binada oturduklarimizi bile tanımıyoruz
(769 puan) tarafından
Ben tanıyorum ama ne onlar gelir ne ben ne yemek veririz me onlar eskiden verirdim onlarda verirdi ama artık kimse kimseyi hesaba almiyir
(1,111 puan) tarafından
Malesef canim komsuculuk buyk sehirlerde bitti gibi
Reklam


0 oy
(93 puan) tarafından

Bizim komşular da anca dedikodu yapsın :angry:

(366 puan) tarafından
Dedikodu cu insanları hiç sevmem gereksiz ler
(19 puan) tarafından
Maalesef bizimkilerde , hic muhabbet etmek istemiyom oyuzden yok o sunu yapms sunun kizi kacms su suna demis adi batasica ,gunah gunah
+2 oy
(1,250 puan) tarafından

Komsumu oo neydi yeniliyormu:ermm:

(366 puan) tarafından
Ciddi misin yaaaaa :(
(1,250 puan) tarafından
Walla billaaa :(((
0 oy
(800 puan) tarafından

Komşum yok dağ başında oturuyoruz :D eski evimde çok olurdu ama 

(366 puan) tarafından
Dağ başı mi hiç mi kimse yok
(800 puan) tarafından
Yok cnm kimse
0 oy
(528 puan) tarafından

Ben yaptım tüm apartmanada dağıttım. Karşı komşumada tabağım gelmedi daha götürmedim. Eski komşuluk kalmamış. 4 aylık hamileyken ağrım oldu gece nasıl bağırıyorum acıdan kıvranıyorum, eşim ambulans çağırdı. Bir Allah'ın kulu çıkmadı. Demem oki evde yalnız olsaydım o halde ambulans bile çağıramazdım yerimden kalkamadım çünkü. Sen şanslısın canım yemeği geçtim kötü günde kapını çalacak bir komşun olmalı.

(366 puan) tarafından
Çok şükür valla gelip çocuğu alırlar bnde evimi temizler yemeği yaparm
(528 puan) tarafından
Ne güzel Allah daim etsin canım. Ev almadan önce kesinlikle önce komşulara bakacağım ben. Allah'tan kiracıyız burda.
0 oy
(1,325 puan) tarafından
Ben komşuları tanımıyorum ki
(366 puan) tarafından
Ne üzücü ya  bnmkiler oğluma bile bakıyor
(1,325 puan) tarafından
Ben tanımıyorum cidden onlar da beni tanımazlar ben komşuya güvenmem asla
0 oy
(3,590 puan) tarafından
Bizim komşular öyle değil annemlrrin komşuları çok sıcakkanlılar ama
(366 puan) tarafından
Komşu çok önemli bnce
0 oy
(130 puan) tarafından
Ayyyyy ne kqdar da guzel. Icim gitti Inan yaaa
(366 puan) tarafından
Gel bizim buraya taşın kuzum :)
(130 puan) tarafından
Sizler nirdasınııızzzzzz
0 oy
(46 puan) tarafından

Bizimkiler yemek getirmeyi bırak sofra bezini silkiyor.  Yemek artıklarından nasipleniyoruz sayelerinde.:angry:

(366 puan) tarafından
Çok ayıp ya uyarmadınz mi
(46 puan) tarafından
Defalarca uyardım zabıtaya şikayet ettim bir daha yaparsanız para cezası keseceğiz dediler.  Aylar sonra yine yaptılar tekrarlarsa yine şikayet edeceğim.  Pis insanlar.
(366 puan) tarafından
Ne fena  insanlar
0 oy
(443 puan) tarafından

benim konsum kaynanam canım o verir bende veririm sağolsun öyle yani :D

(366 puan) tarafından
Oda güzel kuzum :)
0 oy
(402 puan) tarafından

Yok valla bizde öyle şeyler  zaten benim eşim  başkasından geleni asla yemez kim yaptı kim getirdi didikler durur ben bunu yemem der  o yüzden  ne götürürüm nede getirsinler  isterim getiren olursada allah affetsin yemem  ya vende birine veririm yada günlerce sürünür dökülür ne yalan sölim :(

0 oy
(104 puan) tarafından

Bende aynı komşum getirmiş tabağını boş götürmedim ben yaptığım yemekten verdim sofranda çeşit olur dedim verdim bazen koylerinden domates getirirler birazda bize verirler çok oyle paylasiriz yani balkondan balkona konusuruz :D mesela 

(366 puan) tarafından
Evet ya güzel oluyor böyle
0 oy
(2,560 puan) tarafından
Etrafta turk yok olsa yemek verse esimde bende yiyemeyiz tuhaf huylara sahibiz biz baskasinin yaptigini yiyememek gibi yani hijyenik birimi pasaklimi bilmeden yiyemiyoruz 
(366 puan) tarafından
Biz birbirimizin evine girip çıkıyoruz kimin ne olduğu nu iyi biliyoruz şükür
0 oy
(580 puan) tarafından

Yok yani ben öyle birşey görmüyorm , ben hamileligimin ilk başlarında evimde hiç birşey yiyip icem3zdim herşey gözümde kararmıştı , inanır misin bazen ağlıyordum keşke biri kapıyı çalsa bir tabak yemek verse , bu dönemleri atlatana kadar ne zorluklar çektim , ama öyle birşey yok ben kendi çevremde gormedim hani 

(366 puan) tarafından
Aaa ne tuaf  bizde hiç olmasa persemde yi cumaya bağlayan gece mutlaka yemek bir komşuya gider sünnettir
(580 puan) tarafından
Yok kız burda öyle değil , kimse kimseye el uzatmıyor ...
0 oy
(3,865 puan) tarafından
Bn ne yapsam karsi komsuma veririm onlarda bana getirir sagolsunlar canim 
(366 puan) tarafından
En iyisi canm
0 oy
(162 puan) tarafından
Komşularım çok iyiler çok şükür ama hep yemek getirip götürme yok bizde nadir yani :) 
0 oy
(467 puan) tarafından

Ayyy sizi özendireyim azcık kızlarr

Bizim mahallemizde komşuluk eski usül devam ediyor çoluk çocuk sokakta oynuyor 

Bizler dışarda toplaşıp herkes bişeyler yapıpp getirir semaver yakarız kakara kikiri yaparız hep beraber bir olup her birimizin kışlıklarına yardım ederiz geçenlerde 5 kilo yaprak sardılar komşularım bana bende hepsine yardım ederim 

Hep beraber bazen bi evde toplaşırız yeriz içeriz toplar dağılırız geçenlerde arkadaşta toplandık beraber içli köfte yaptık yedik sırf benim için yaptılar 

Severim sevilirim 

Hasta olayım elleri boş gelmezler her biri yemek yapr getirir ayağım kırılmıştı 1 hafta yattım bütün komşularım toplaşıp buzluğuma yemek getirdiler tatlılar börekler sırf ayağa kalkamıyorum diye 

Yani burda herşey eski usül 

Birimizin çocuğuna bişey olsun hemen sahiplenirler çocuklarımız da ne görürse onları uyguluyo arada kavga çıkınca :) iki söylenip sonrasın da kahvelrr içilir küslük kindarlık fesatlık yoktur bizlerde ve ben çok menmunum bu konudan 

Ayrıca her cuma günü camimizde yemekler yapar orda da toplaşırız yaşlı teyzelerimize dağıtırız birlik beraberlik çok güzel bişey :)

(366 puan) tarafından
Ay ne güzelmiş gerçekten
0 oy
(1,398 puan) tarafından

Çok sık olarak verdigim bi ablam var komsum oda getirir sağolsun napsa bide oda hamiş bende birbirimize destek oluyorz, obur komşularda nadiren getirir ben verirsem falan :) köyde oturuyorum bu arada 

(366 puan) tarafından
E köyde normalde herkes götürür bildiğim kadarıyla
(1,398 puan) tarafından
Yok be etrafım hep yaşca çok buyuk yaşlı cnm herkes herkesin bi eksigini yanlisini yakalayayım diye uğraşıyor kaç kere kavga eettm kaç :D
(366 puan) tarafından
Nasıl insanlar var ya
(1,398 puan) tarafından
Aynen cnm yaşından utanmayif iftira atanda var bana yaptı 85 yaşında kendisi, düğünde 2 kere üst üste aynı elbise giyince kocası bakmıyo bu geline kaçtı diye eziyolar daha neler neler:) çoğuna gülüp geçiyorum damarıma basilirsa affetmem
0 oy
(1,174 puan) tarafından
Evet hep götürürüm salatasına kadar koyarım bide süslerim oda bana getirir ne yaparsa sağolsun 
(366 puan) tarafından
Evet bende suslerim hepte tarifleri sorulur
0 oy
(79 puan) tarafından
Eski komşuluk yok malesef millet birbirinin arkasından konuşup yüzüne güler olmuş 
Reklam

İlgili sorular

4 cevap 204 göst.
16 cevap 549 göst.
3 cevap 209 göst.
5, Ağustos, 5 1kız1oğlan annesi:) (732 puan) tarafından soruldu
6 cevap 249 göst.
6, Haziran, 6 Minnoş bir anne;) (1,380 puan) tarafından soruldu
Reklam

36,155 soru

348,032 cevap

618,407 yorum

3,770 kullanıcı

Kategoriler

...