84 göst.
(260 puan) tarafından
Arkadaşlar küçük acı biberden günlük 5 tane falan yesem zararı olur mu? 

5 Cevaplar

0 oy
(422 puan) tarafından
Hamile misin yoksa emziriyor musun canım 
(260 puan) tarafından
Hamileyim cnm
(422 puan) tarafından
Midende sorun yoksa istediğin kadar ye bebeğe zararı yok
(260 puan) tarafından
Ohh Bee sağol cnm :)))
0 oy
(1,282 puan) tarafından
Emzirirken pişik yapabiliyo nefsin körelsin bi tane ye. Hamileyken zararlı mı bilmem ben yiyodum
(260 puan) tarafından
Hamileyim cnm emzirirken yemem sanırım. Ama şu an canım çok çekiyor :)
(1,282 puan) tarafından
Google dan bak bi istersen ben yedim ama
0 oy
(552 puan) tarafından
Ha ha kiz benimde hamileligin ilk baslarinda canim hep aci istiyofu hepde  yiyodum yine abartma kuzum ama ye  cok yersen belki miden agrir bende hep aci biber le cigkofte yiyodum halada oyle ama aci biberi biraktik  artik bazen midem agriyo eskiden agtimiyodu simdi 24 haftalik olduk cok sukur herseyi kaldirmiyo artik 
0 oy
(210 puan) tarafından
Ben de çok istiyorum ama mideme dokunuyo oyuzden yiyemiyorum yoksa hamileliğine bi zararı olmaz midene dokunmuyosa ye yani
0 oy
tarafından
Bebeğe yok zararı senin miden müsaitse

İlgili sorular

18 cevap 450 göst.
12 cevap 348 göst.
7 cevap 165 göst.
19, Ağustos, 2019 DenizAselinAnnesi❣️ (299 puan) tarafından soruldu
12 cevap 244 göst.
2, Temmuz, 2019 RoDestDaaa Kuzumm (328 puan) tarafından soruldu
11 cevap 271 göst.
27, Mayıs, 2019 Mervemom (3 puan) tarafından soruldu

49,514 soru

493,554 cevap

868,020 yorum

4,677 kullanıcı

Kategoriler

...