164 göst.
(733 puan) tarafından
tarafından düzenlendi

Pastalar için krema ve çikolata eritilip ganaj yapılır ya bende krema yok çikolatayı nasıl yapmam gerek içine biraz süt koysam aynı olur mu misafirim var bugün bilen cvp yazsin:(


Kızlar menü şöyle yeter mi acaba pasta falan yapmaya gerek var mi 


Baklava kndim yaptım 


Börek 


Pogaca


Patates salatası 

Reklam


5 Cevaplar

0 oy
(800 puan) tarafından
Çikolatayı bi kaba koy. O kabıda sıcak su olan bi kabın içine. Benmari usulü eritme bunun adı. Youtube dan da bakabilirsin. Krema yerine kaymak koyabilirsin süt olmaz canım.
(800 puan) tarafından
Oda bişeyler getirir nerenize yiceksiniz yeter :DDDD
(733 puan) tarafından
Sutlac da yaptım:))
(800 puan) tarafından
Yarın zayıflama postu açmayın :D
(733 puan) tarafından
Hahahaha kilolarimi vermemek için direniyorum kız:))allahtan öyle sorunum yok yoksa obez olurdum
(800 puan) tarafından
Maşallah ne güzel :)
Reklam


0 oy
(1,950 puan) tarafından
Ben benmari usulu eritiriyorum sütle hic denemedim canim
(733 puan) tarafından
Tamam ben de öyle eritiyorum ama kremasiz kekin üstüne dokersen çok sert olmaz mi?
(1,950 puan) tarafından
Yok canim sert falan olmuyo cokta guzel oluyo
(733 puan) tarafından
Ay valla riske atmiyim die bosverdim onun yerine sutlac yptm
(1,950 puan) tarafından
Afiyet olsun banada 1 tabak ayır tarçınsız :DdD
(733 puan) tarafından
Bir sürü var kız gel:)
0 oy
(576 puan) tarafından
Herşey çok güzel ve yeter bence çok birşey yapmak istiyorsan kurabiye yapabilirsin tatlı olanından 
(733 puan) tarafından
Hamur işi çok diye sutlac yaptım kuzu
(576 puan) tarafından
Hmmmm oda güzel afiyet olsun canımcım
0 oy
(1,129 puan) tarafından
Baklavan varmış daha ne mis 
(733 puan) tarafından
Içime sinmedi sutlac da yaptım:)
(1,129 puan) tarafından
Ohhh afyt olsun bende geliym baylrm
(733 puan) tarafından
Gel kız gel hepimize yetecek kadar bol yaptım
(1,129 puan) tarafından
Saolsn yaa tesekkr edrrm
Reklam

İlgili sorular

6 cevap 81 göst.
23, Ekim, 23 Canıma can (399 puan) tarafından soruldu
3 cevap 122 göst.
12 cevap 329 göst.
4 cevap 94 göst.
7, Ekim, 7 UmmMariam (322 puan) tarafından soruldu
23 cevap 246 göst.
5 cevap 271 göst.
Reklam

36,155 soru

348,032 cevap

618,407 yorum

3,770 kullanıcı

Kategoriler

...