+8 oy
1,735 göst.
Diğer kategorisinde (64,961 puan) tarafından

herkesi çaya bekleriz ☺️

image

33 Cevaplar

0 oy
tarafından
Muslukta olmus bak cok guzelll inşallah severek oynar cadiiiii 
(64,961 puan) tarafından
oynuyo yemek yapiyo banada yikatmiyo bulasigi ☺️
-Reklam-
0 oy
(5,197 puan) tarafından
Ay  ne güzel olmuş ikbal bayıldım ya ellerine sağlık 
(5,197 puan) tarafından
Ay benimkiler görse mutlaka ister bundan ya ") çıldırırlar ") ay babama desem yapmaz mı ki böyle bir şey sunta dan
(64,961 puan) tarafından
sunta iddiali olur daha güzel olur☺️
(5,197 puan) tarafından
Onuda kırıp parçalayacaklar bunu da ") jskansn ama bak kıskandım yapcam bende bi tane "D
(64,961 puan) tarafından
yap bakalim resim at sende ☺️
(5,197 puan) tarafından
Inşallah ")
0 oy
tarafından

Musluğu nere taktın kız :Ddün bana soruyordun nere takım diye :D

tarafından
Vooov aman iyi bari kaçmış adam
(64,961 puan) tarafından
kiz bastan savma yapiyo fikir veriyorum gozlerini deviriyo kalk git kendim yaparim dedim de zorla yapti iste sonuc bu
tarafından
Şaka Bi yana Eline sağlık canım çok guzl olmuş maşallah
(64,961 puan) tarafından
teşekkür ederim canim ❤️
tarafından
☺️☺️❤️
0 oy
tarafından

Bende gelebilirim isterseniz :D

Benim fıstıkta çok seviyor bunları ya 

(64,961 puan) tarafından
gel tabikide sorman hata  ☺️
0 oy
tarafından
Çok güzel olmuş valla ellerine sağlık ciddi emek var 
(64,961 puan) tarafından
teşekkürler canim ❤️
0 oy
(4,591 puan) tarafından
Yaa bu bana okul zamanlarimi hatırlattı ne ugrasirdik değişik şeyler yapcaz diye çok güzel olmuş elinize sağlık hemen kuru pasta alip geliyoruz
(64,961 puan) tarafından
bekliyoruz ❤️
0 oy
(9,450 puan) tarafından
Muthis olmuş ellerine sağlık☺️
(64,961 puan) tarafından
teşekkürler canim ❤️
0 oy
tarafından
Bn çaya gelmem kahve yap bana ;)☺️☺️
(64,961 puan) tarafından
olur oda olur☺️
tarafından
Çok guzl olms elinize sağlık☺️
(64,961 puan) tarafından
teşekkürler sedosum ❤️
tarafından
Rica ederm cnm♥️❤️
0 oy
(2,408 puan) tarafından
Yaa çok güzel olmuş ellerine sağlık güle güle oynasın inşaAllah 
(64,961 puan) tarafından
teşekkürler canim
0 oy
tarafından
Ayy bayıldımmm
(64,961 puan) tarafından
gel caya❤️
0 oy
(10,286 puan) tarafından
Ayyyy bı çay icesim geldi o pempis mutfakta
(64,961 puan) tarafından
gel gel cay yapiyo zaten hep kahveye geldim diyorum oynarken kahve yok cay var diyo cayi seviyo ya ☺️
(10,286 puan) tarafından
Hshhs kuzuya bigun gerçek kendi mutfaginda mutlu huzurlu yuvasında çay yapsın annesi sana :)
(64,961 puan) tarafından
oyy ne güzel dua aminnn canim insallah hepimizin yavruları hep mutlu olurlar
0 oy
tarafından
Aneemmm çok tatlı olmuş. Mutlaka yapmam lazım Hele buzdolabına bayildim
(64,961 puan) tarafından
sorma gidip gidip sariliyo ona ☺️
tarafından
:))) ya kuzum yaparım amaaaa şimdi benim kızlar onun için de girer birbirine:)))
0 oy
tarafından
Cok guzel olmus cok begendim
(64,961 puan) tarafından
teşekkürler canim

İlgili sorular

+2 oy
27 cevap 1,334 göst.
18 Eylül 2025 Diğer kategorisinde honkiponkitoninok (14,556 puan) tarafından soruldu
+1 oy
16 cevap 1,046 göst.
18 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Hemdemm (692 puan) tarafından soruldu
+2 oy
20 cevap 1,696 göst.
12 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Limonlu kek (5,908 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 507 göst.
12 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Damla berna (3,731 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,310 soru

24,667,583 cevap

367,073 kullanıcı

...