208 göst.
(153 puan) tarafından

Merhaba Kızlar bnm Allah nasip ederse 2 gun sonra dogumum olacak 4.5 yasimda bir kızım var bi kızım daha olacak önceden pek heyecan falan yoktu simdi bastırdı artk günümüz geldikçe sizin kaçıncı çocuklarınız 2 çocukla nasıl yapacagim biri bisey isterken digeri aglayacak falan nasl olacak hastalikta falan içime dert oldu korku sardı beni biraz aydınlatırmısınız sizler nasl geciniyorsunuz kıskançlık durumları falan var mı neler yaşadınız ilk aylar tecrübeleri bekliyorum

Reklam


4 Cevaplar

0 oy
(27 puan) tarafından

Merhaba canım öncelikle sağlıklı bir şekilde bebişine kavuşursun inşallah benim 2. Kızım 2.5 yaşındayken 3.doğurdum Allah öyle bir yardım ediyorki hiç kıskançlık yaşamadık biraz benim için zor bi süreçti benim öyle yardım edenimde hiç yoktu şimdiden strese girme bence Allah bi şekilde yoluna koyuyor hiç merak etme 

(153 puan) tarafından
Bnmde yardm edeck kimsem yok annem gelck 1 hafta o kalack snra kaynanam gekck 1 hafta da o kalacak snra kalacaz başbaşa gerci o 2 hafta bile toplanmam icin bana yetrli ama snrasi nasl olur bilmiyorm kizim cok uysal ama bana cok düşkün kiskanclik yaparsa falan korkulari var
Reklam


0 oy
tarafından

Benim ilk çocuğum olacak bir de köpeğimiz var ikisine birden nasıl bakacağım derdindeyim ben de 

(153 puan) tarafından
Hayvanlarla icice yasamak guzl bisy ama kopegnz evdeyse bebek icin sagliksz bi ortam olabilir mikrop kapabilir kili tüyü bebege solunum hastaliklari yapabilir
tarafından
Aşıları bakımı filan tam yapıyoruz ayrı odası bile var ama hamile halimle bakmak zor oluyor odasını günde iki kere sirkeli suyla iyice siliyorum çisini yerde bezine yapıyor allahtan ama sadece köpek bile zorken çocuğu düşünemiyorum eşimde köpekten vazgeçmiyor hayırlısı artık :/
(153 puan) tarafından
Zor olur tabiki bn dusunmek bile istemiyorm eşini ikna etmeye bak bnce bebek daha onemli sonuçta
(134 puan) tarafından
Bebek bakmak ****** bakmaktan daha kolay canım yaa.
0 oy
tarafından

Benimde 2 oğlum var 3. meleğim yolda korkmani gerektirecek hiçbişey yok rabbim sabrını kolaylığını veriyo zaten sen sadece gelecek güzel günlerini düşün sagliklica alırsın inşallah kucağına 

0 oy
tarafından

benim de 3 yasinda oglum.var bir haftam.kaldi ikici oglum.olacak bende merak ediyorum ama  oglum.uslu laftan anliyor buyudu artik allahtan o.yuzden cok sikinti yasiycami dusunmuyorum laftan anlamasa zor olurdu ama 

(153 puan) tarafından
Canm bugun dogum yaptm bnm kzmda cok uysal bebeklere bayilir kotu tepki vermz diyordum ama baya baya kiskandi ilk dakkadan her cocuk kiskanrms kural degismedi bizdede
Reklam

İlgili sorular

6 cevap 103 göst.
5 saat önce BirAnne (96 puan) tarafından soruldu
10 cevap 415 göst.
4 cevap 224 göst.
27, Ağustos, 27 misafir tarafından soruldu
2 cevap 177 göst.
22 cevap 309 göst.
14 cevap 352 göst.
6, Ekim, 6 ❤Semos❤ (1,634 puan) tarafından soruldu
Reklam

36,744 soru

353,705 cevap

628,868 yorum

3,810 kullanıcı

Kategoriler

...