1,538 göst.
(114 puan) tarafından
tarafından yeniden açıldı

Dun ben gitmedim kendi evime esim aksam geldi ailesiyle beraber yemek yedik sonra o odaya gitti dus felan aldi tv izledi uyudu yani beraberdik ama hic konusmadik hic bisi demedi git yada gitme aramizda bi konusma olmadi ama bu hep boylemi sürecek yani ayni evin icinde hic muhabbetimiz olmayacak mi belkide beni gormek istemiyor bende yussuz gibi gitmiyorum sizce mesaj atsam mi ona whatsaptan engellemiş beni ama normal mesajdan atabilirim ne diyim mesajda fikrinizi almak istedim

17 Cevaplar

0 oy
(30 puan) tarafından

Sen nerdeydin canım ya 

(114 puan) tarafından
Evdeydim gitmedim bi yere
0 oy
(3,397 puan) tarafından

hicbirsey yazma daha siniri gecmemistir zamana birak

(114 puan) tarafından
Hic konuşmuyor benimle sanki ben yokmusum gibi boylede olmas ki nereye kadar boyle gitmediim icin yussuz saniyorum kendimi
(3,397 puan) tarafından
bu yuzsuzluk olmuyor gitsen sudan sebepten yuvan yikilmis olacakti. zaten esin yalan soyledigin için tavir almisti bunu hazmetmesi icin zamana ihtiyaci var sende dua et ya vedud zikrini oku
(114 puan) tarafından
Insallah hersey duzelir ya
0 oy
(30 puan) tarafından

Seni çok seviyorum sevmezsem senle evlenmezdim cahillik işte seni kaybetmekten korktuğum için sana söylemedim. Fakan yaz kendin de ekle yaşadıklarınızdan bahset 

(114 puan) tarafından
Neler neler demistim ama fayda yok
0 oy
(15 puan) tarafından

Bu olanlardan sonra boyle davranmasi normal cnm hence bir umut var duzelicek araniz sornua gelince bilmem ozur dile seni kayb etmek istemiyorum soyle icinden ne gelirse iste

(114 puan) tarafından
Hepsini o aksam soyledim zaten hic birini umursamadi bende simdi bunu yazdim ama cevap vermedi sanirim oradan da engelledi beni - Sanırım benimle hic konusmayacaksın beni görmek istemiyorsan eğer öyleyse burası senin evin ben gideyim gidince bir daha gorusemices ama sen bunu istiyorsun anladığım kadarıyla istenmedigim yerde beni istemeyen biriyle ben zaten durmak istemem öğlen saglik ocağına gideceğim aşı için sonrada evime giderim  yazdim
(2 puan) tarafından
Canım eşin sinirlidir suan o yuzden cvb vermiyodur sen gidersen eşin duşunur ki zaten beni sevmiyodu gitdi ama kalırsan onu sevdiyini anlıcak bakdin cok ciddi ayrılmakda o zaman gidersin o senin kalmanı istemese dun git derdi
(114 puan) tarafından
Haklisin galiba bencede bugun kalip aksam konusayim
(2 puan) tarafından
Aynen canım kal konuş eşinle
+1 oy
tarafından

Sakin evden ayrilma hayatinin hatasini yapmis olursun.!! 

Istenmedigim yerde durman demissin ama dur. Bence duzelecek ama duzelmesi icin hersey senin elinde. Uzerine gitme suan baski yapma. Sabirli ol ve bekle. Bi tehliken yoksa, her isini gör etrafinda fır dön, yemegini ver, cayini cerezini ver, ilgi goster,gulumse. O sana gulumsemese de sen ona gulumse. Sonra yumusadikca yavas yavas yanina sokulursun. Insallah duzelir

+1 oy
(188 puan) tarafından

Eşinin siniri geçene kadar yaklaşma bence canım sık boğaz etme günde 1-2 tane mesaj at seni özledim falan gibisinden akşamları istediği sevdiği yemekleri yap adamın peşine dusme konusmucakmisin gibisinden o siniri geçince gelicek zamanla yanına karisisin sonuçta 

(114 puan) tarafından
Ama boylede sevmiyorum konuşmuyor etmiyor istenmiyorum sanip gidesim geliyor
(188 puan) tarafından
Biraz sabır edeceksin canım 1-2 haftaya kalmaz düzelir aranız gün geçtikçe siniri geçer sen ne kadar üstüne gidersen o da o kadar inat eder gitme üstüne
(114 puan) tarafından
Bakalim sabrim nereye kadar goturecek beni insallah hersey duzelir nolur dua edin
(188 puan) tarafından
Sen içini ferah tut canım düzelir herşey
0 oy
(61 puan) tarafından
Kul hatasiz olurmu olmaz ilk hatanda bosayacaksa zaten hic sevmemis seni zamana birak cunki yalan gercekten kabul edilecek birsey degil bende olsam kabul edemem esin sana yalan soylemis olsa sende kabullenemez din bunu rabbim yuzune baksin esinin kalbini isitsin ins eskisinden daha mutlu olun aksam karşına alip bir daha konuş evinden gitme ne olursa olsun gitme istenmiyorum diye düşünme orasi ikinizinde yuvasi istenmemek asla olamaz uzme kendini 
(114 puan) tarafından
Cok guzel yazmissiniz teşekkür ederim tabiki yalan kabullenemez ama sonucta eski bi sevgilim oldugunu felan biliyordu bakmasini istemedim fotograflara anlayisli olmasi gerekiyordu insallah Allahim ne olur duzeltsin aramizi dua edin ne olur :(
0 oy
(250 puan) tarafından

Cnm suçlu gibi gitme eyer gidersen suçunu kabul etti gitti diycek biraz siniri yatışsın bi kaç gün sonra alırsın karşına konuşursun oda sakin ve daha düşünceli olur sen şimdi ne dersen o sinirle seni tersler gitcem dersen git der umursamaz durup dururkende evden kovamaz neden gitmedin hala dese bile suçlu değilim ki gidiyim dersin en azından eyer gidersen kabul etmiş olursun

(114 puan) tarafından
Konumsyainca beni istemiyor saniyorum kötü oluyorum Allahim yardim etsin cok zor bi durum
tarafından
Snn evin anne nin evi deil hala orayı sahipleni yor sun snn evin kocan la kurduğun yuvan ve hemen pes etme güçlü ol hata deil snn ki bi yanlış ve cahillik diyelim dua et evini terketme ve eşine hep güzel güzel yemekler hazırla ilgilen ona sevgini belli et Bn evim burası istemesen de burası fln de
(250 puan) tarafından
Misafir olarak yazmışsın çok yanlış düşünüyorsun baba evi herzaman onun evidir zor durumda


Fatma cnm takma olur böyle küskünler bende böyle bi konu değildi ama eşimle 3 gün konuşmadığımız oldu üzme kendini
(114 puan) tarafından
Ya insallah duzelir de ya benden soguduyda ne yaparim :(
(250 puan) tarafından
Kötü düşünme özür dile ben onların orda kaldığı bilmiyordum bilsem senden saklardım neden eline vereyim o kartı saklardım bi mantıklı düşün de herşey eskide kaldı seni sevmesem evlenmezdim de ama birazdaha yatışsın ortalık konuşmaya çalış arada laf at cevap vermesede yani o sana cevap vermesede sen konuş kendini açıkla ona duymamazlikdanda gelse anlat o düşünür yada dayanamaz cevap verir
tarafından
Misafir değilim ben Gamzetem ama ismim neden çıkmıyor anlamdım ve evime giderim kelimesi bnce yanlış baba evi artık bizim ikinci evimiz lütfen gerçekleri biraz görelim
(250 puan) tarafından
Oncelikle cnm Burayada kayıt ac ismin gözükmüyor sen oyle goruyor ol bilirsin yanlış anlatmış olbilir insanlık hali sen  hiç mi yanlış anlatmadın biseyi bu kadar eleştirme sen kendin diyorsun ikinci evimiz diye sonuçta evimiz darda kalsak baba evi herzaman şimdi eşin bitti ayrılıyoruz dese nereye gircen baba evine madem orası evin olarak gormuyorsun  nereye gitcen saçmala ma konu o değil sen nereye takılıyor cnm
tarafından
Cnm takıldığım yer orası deil orda anlatmak istediğim eşine o tarz konuşmasın eşine bnm evim burası desin evime giderim demesin eşini sahiplendiği ni hissettir sin die dedim bnm bi hesabım var burda ve sorun olduğu için ismim çıkamıyor bazrn
0 oy
(24 puan) tarafından

Sadece sabret mutlaka duzelecek eminim esine de zaman tani sonuçta güveni zedelendi. Gidip gitmeme konusunu hic soyleme bile gidicem falan deme. Normal hayatina devam et. Elbette konuşacak ömrünün sonuna kadar boyle gitmez zaten. Dedigim gibi sadece sabır ve zaman gerekli size.

0 oy
tarafından

Kesinlikle evden ayrilma o sinirle git demistir belki evini ocagini birakma olan size olur kimse sana geri gel demez yuvayi kurmasi yerine oturtmasi zor konusmasi icin zorlama zamana birak illa o bisey soylemek icin seninle konusacaktir

0 oy
(135 puan) tarafından
Anlatmayı çok düşündüm ama seni çok seviyordum ve kaybedebileceğim düşüncesiyle anlatamadim falan de. Duygusal gir acitasyon yal bak ise yarayacaktir 
+1 oy
tarafından

Canım sana kardeşim gibisin dedi ya bunu araştırın devam edeceksenizde bir hocaya danışmadan devam etmeyin nikâhınız düşmüş olabilir bazı şartlar var yerine getirilmesi gereken bu ihmale gelmez tabi bu sürede sen gönlünü de almaya çalış çocuğunun babası sonuçta ama hocaya konuşmadan bir adım dahi atmayın.

(244 puan) tarafından
Kesinlikle katılıyorum.
tarafından
Kardeşim gibisin dediği için nikah düşmez insanları yanlış yonlendirmeyelim Lut fen kendi kafamıza fetva vermeyelim ki dediğimiz olmasın değil mi :) güzel kardeşim boş ol kelimesini kullanırsa yada ayrılmayı düşünürek babanın evine git derse vs bu şekilde düşer haklisin nasıl nikahın şartları varsa boşanmanında aynı şekilde şartları var o şartlar altında söylediyse nikah düşer o şartlar altında değilse düşmez en iyisi gidip iyi bilen bi hocadan müftülükten fetva almak herkesin fetvasına kulak asma ben bile olsam bilen birinden fetva al ki günaha girmeyin :)) hakkınızda hayırlısı olsun kuzum
tarafından
Evli kalirsakta kardeşim gibisin şartlı bir kelimedir ve nettir ama ne yazmışım okursanız şayet, hocaya danışmadan bir adım dahi atma yazmışım ben hocalık yapmıyorum arkadaşım dediğin gibi bazı şartlar var mesela eşi boşanmayı düşünerek bunu demiş çok tehlikeli bir söz kesinlikle ama kesinlikle hocaya sormaları lazım hatta 1hocaya değil en az 3 hocaya sorup teyit ederdim ben sahsen
tarafından
Doğrudur haklisin kardeşim bende aynı dusuncedeyim
0 oy
(487 puan) tarafından

Cnm hemen daha geçmez siniri, öyle iki günde barışılcak bi konu değil bu, biraz zaman verin birbirinize, bi iki gün daha müsade ver ondan sonra git yanına yaklaş güzel güzel konuşmaya çalış

+1 oy
(166 puan) tarafından

O adam seni sevmese seni istemese  şuan bütün sülalesi çevreniz duymuştu vede sana hadi canım yallah diye kendi kovmuştu. Adam seni seviyor ki ne ailesine ne ailene söylemedi bitirdik diyemedi, anlatmadı bile kimseye, sana da hadi artık git defol demedi. Emin ol sevmeseydi istemeseydi şimdiye ananın kapısına kendi yollamıştı. Adam haklı sana deseydi senden başka kimse olmadı hayatımda sonra resimlerini bulsaydın başkasıyla acaba yalan söyledi diye sen kim bilir ne yapardın adama. Çok üsteliyorsun annemin evine gidicem diye bak böyle yaparsan en sonunda kovulan sen olursun birdaha da gelme der davayı açar gittiğine bin pişman olursun. Asıl gidersen yanlış yaparsın hele sen o evden çık adam direk dicekki bırakıp gitti boşuna da saklamadı o fotoğrafları diyerek kafasında neler dönücek ve herkese anlaticak sonra açıcak davayı sen bin pişman olacaksın sevgili değilsiniz artık ha diyince baba evine gidilmez senin bi çocuğun var bu yaşta çocukla mi kalicaksin ortada. Biraz sabret adam ne güzel en azından senin burnundan getirmiyor üzülme diye kendini dışarı veriyor buda çok normal biraz sabret. Sevmeseydi şimdiye kapının önünde olurdun zaten gidersende kaybedersin benden söylemesi muhakkak siniri geçince seninde onu bırakmadığını görünce konusucak buna emin ol ve yuvanı bırakıp gitme bir daha yuvan olmayabilir haberin olsun .

tarafından
Mantıklı bir yorum nihayet...
(148 puan) tarafından
Çok doğru yazmışsınız  Nevoo❤. Həqiqətən ,bacım ,acıqlı başda ağıl olmaz demişlər. Acıqla deyil,məntiqlə hərəkət et canım
0 oy
tarafından

Diğer soruların neden kapandı canim

(28 puan) tarafından
Yapılan Yorumlar hoşuna gitmeyince kendi kaldırdı bence
tarafından
Olabilir. Ama bilmesi lazim ki kimse ona haksizken sen haklisin demez burda. Aklin yolu bir. Umarim onca vakit ayirip yorum yazanlari bi nebze olsun dinler de evliligini korur
(114 puan) tarafından
Bilerek kaldirdim cevaplar niye hosuma gitmesin herkes kendi dusuncesine yazar saygim var yorumlarda size carlayip kufurde etmedim kendi evime geldim yazamadim gün boyu kusura bakmayin cok post olunca bu kalsin dedim
(28 puan) tarafından
Babanın evine mi gittin
(66 puan) tarafından
Canım benim hep aklımdasın ne yaptın. Nasılsın.
(114 puan) tarafından
Teşekkür ederim düşündüğün icin babamin evine geldim bisi soylemedim ama onlara esimde beni evde goremeyince mesaj atti oule konuşuyoruz ama hala güvenmiyor bana olaylari konuşuyoruz iste ama gittigim daha iyi oldu evde hic konusmuyorduk
(23 puan) tarafından
AAA gittin mi Fatma...durumun nasıl
(66 puan) tarafından
Konuşması güzel canım sonuç olarak engelide kaldırmış oldu.. Alttan al inşaAllah bu durumda düzelicek gibi bir his var içimde..
(114 puan) tarafından
Insallah aşkım benim dua et bana hamislerin duasi kabul olurmus
0 oy
(1,421 puan) tarafından

ALLAH akli vere  bu yaptığım çok yanlış sen evlenmiş sin eski sevgilinin fotosu ne geziyor evde at gitsin. Kocani aldatmış gibi sayilirsin kusura bakma eşine hak veriyorum 

(114 puan) tarafından
Ayy bunu defalarca aciklamaktan sıkıldım bilsem hafiza kartinda kaldigini niye saklayaim telefondan silindikce oradanda siliniyor saniyordum nerden bilebilirim cikicak resimler ama simdi esimle iyiyim annemin evine geldjm ayri ev tutup gidices esimle
tarafından
Ne zaman düzeldi aranız sevindim bak nasıl oldu anlatsana heo  iyi olun ınşallah
(114 puan) tarafından
Ben babamin evine gittim basta hic umrunda olmadi neden gittin felan diye bende hic yazmadjm buna ben yazmayinca merak etti tabi kendisi aramaya yazmaya basladi konustuk anlattim ama olnayacagini boşanmak istediğimi soyledim ona bastan kabul etti yine ben yazmayinca kendi yazdu aradi olmuyor boyle felan gel dedi bende gelmem o eve aileyle yasayamam dan girdim bebegim olcak rahat edemeyecegim dedim bize geldi konustuk ayri evi kabul ettirdim yani hic ustune dusmeyince o geldi ilgi gösteremeyince kendi gösterdi suan ev bakıyoruz
tarafından
Bır taşla iki kus desene hem arayi duzelttin hem ayrı evi hakettin:) valla güzel mutluluklar cnm
(114 puan) tarafından
Ama canim onun ayri ev sozu zaten vardi sonradan caydi kendisi hakettti yani bunu sozunu tutucakti basta :)) hepimiz mutlu olalım insallah
tarafından
Aranız düzeldi ya önemli olan bu amin canim :)
(148 puan) tarafından
Fatmammmm56 ,çox sevindim bacım. Sizə Sevgi,istək ,xoşbəxtlik diləyilə .
0 oy
(737 puan) tarafından

Biraz zamana bırak bişey yapma zamanla normalleşir inşaallah

İlgili sorular

6 cevap 228 göst.
10, Eylül, 10 Gamzehh (237 puan) tarafından soruldu
2 cevap 221 göst.
4, Temmuz, 4 Brcu Brcu (1,387 puan) tarafından soruldu
6 cevap 160 göst.
28, Mayıs, 28 Bebegimizzz (4 puan) tarafından soruldu
0 cevap 159 göst.
6, Mayıs, 6 Brcu Brcu (1,387 puan) tarafından soruldu
28 cevap 746 göst.
8, Mart, 8 Ilgin2017 (55 puan) tarafından soruldu

27,463 soru

257,938 cevap

464,963 yorum

3,092 kullanıcı

Kategoriler

...