82 göst.
tarafından

Gece çok öksürdümm canım çok acıdı sonra lavaboya kalkamadım uyumuşum tekrar tuvalete kalktım ve Peceteye kan geldi. Az önce tekrar lavaboya kalktım yine kan geldi. 3 gün önce gittim doktora bisey yok demişti progestan başladı . Sizce idrara sıkışıkken mi kan geldi ?

3 Cevaplar

0 oy
tarafından

bana sorarsn canım hic bir kanamayı hafife alma önemse bi hastaneye git görün derim bende bi sbh uyandm kalkamiorm adet olmsm gbi ağrı fln var zar zor klktm lavabom vardı gttm snra bi baktm kan glmis şok oldum nasıl gttmzi blmiorm hastanaye yatisim verildi hemen şükür bebeğimn kalbi atiordu snra ilaçlar serumlar derken şükür yavaş kesildi kahverengi akıntı gelmeye başladı en son çamur gibi snra oda btti kndmi iyi hssediorm bir sknti yok kanamada olmayınca cikartlr beni hastaneden evde yattm dikkat ettm kanamayı her zmn önemse

tarafından
Kızımı  doktora götürücem  o zaman bakinicam daha salı günü gittim bisey yok dedi anlamiyorum
tarafından
ne frk eder insnz biz kuzum nezmn ne gelicgi başımıza belli mi bnde kan glmedn önceki gunu dktra gttm göründm muane oldmdu birşey yok ddi sknti yok dedi evime gldgm sabahı kanamm oldu 5gun hastanede yattm
0 oy
(512 puan) tarafından

Canım bişi yoksa nasıl verdi Protestan düşük tehlikesi olanların kullandığı ilaç bende kullandim kanama idrar sikisikken gelmez hemen git acile doktora öyle bekleme 

tarafından
Şuan birşey gözükmüyor bu olmayacağı anlamına gelmez dedi gün de bir tane olmak üzere kullan dedi 2 g u ndur kullanıyorum. Gidicem birazdan doktora
0 oy
(360 puan) tarafından

Geçmiş olsun canım iyi misin doktora görün hemen kuzum ben de öyle olmadı hiç çok şükür 

tarafından
Iyiyim canım çok sagol sabah bayağı ağladım ama iyiyim sonra kan kesildi doktora geldim simdi
(360 puan) tarafından
Sonucu bana bildir çok merak ettim üzüldüm canım benim sen 14 haftalık mıydın
tarafından
Evet 14 hafta 1 günlük oldu bugün haber vericem
(360 puan) tarafından
Niye böyle oldu ki düşük riskin var mıydın mutlaka yaz bana çok üzüldüm ya canım inşallah herşey yolunda bebeğin iyidir inşallah tatlım dualarım seninle canım benim

İlgili sorular

2 cevap 58 göst.

64,693 soru

1,776,156 cevap

5,623 kullanıcı

...