180 göst.
(1,974 puan) tarafından
Akşama köfte patates yaptım kızlar. Patatesi soslarken az bişey köri koysam yakışır mı ki? Kıymalı köfte ya emin olamadım. Genelde tavukla kullanıldığını gördüm 

5 Cevaplar

0 oy
(2,012 puan) tarafından
Cok az miniminnacik koy gecenlerde tavuk soteme bir cay kasigi kadar karistirmistim cok fazla hissettim agir geldi baharat begenmedim
(1,974 puan) tarafından
Evet canum genelde az konulmasını öneriyorlar yoksa çok ağır oluyormuş
0 oy
(1,773 puan) tarafından
Koy  canım güzel  olur patatese yakışıyor 
(1,974 puan) tarafından
Tamam canım teşekkür ederim:)
(367 puan) tarafından
Profiller ayni nazlıı
(1,773 puan) tarafından
Aynen      :)
0 oy
(335 puan) tarafından
Bence patatese gitmez 
(1,974 puan) tarafından
Bu yoruma geç kaldım pişiyo şu an :)
0 oy
tarafından
Yakismaz bence ,tavukla makarnaya yakistiriyorum bitek 
(1,974 puan) tarafından
Bakalım şimdi deniyorum olmazsa bi daha yapmam :)
0 oy
(1,266 puan) tarafından

Vallahi  ben çok sevdiğim için  Makarna patates tavuk et kullanıyorum :D

(1,974 puan) tarafından
Benimde çok hoşuma gidiyorda genelde tavuk etiyle yedim. Kıymalı köfteyle nasıl olur bilemedim. Dur bakalım yaptım pişiyo nasıl olcak :))

İlgili sorular

8 cevap 139 göst.
23, Ocak, 23 ⭐❤Elif♡Ebrar❤⭐ (1,974 puan) tarafından soruldu
5 cevap 168 göst.
12, Ekim, 2019 misafir tarafından soruldu

55,934 soru

1,561,890 cevap

5,026 kullanıcı

Kategoriler

...