99 göst.
(140 puan) tarafından
Sabahları karnınız çıkmayıp akşam olunca 5 6 aylık gibi oluyomusunuz sizde bende her akşam çıkıyo

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
gaz birikiyodur yediklerin etkiliyordr
(140 puan) tarafından
Cevabın için teşekkür ederim :)
0 oy
tarafından
Tam bu haftalarda acayip bir gaz oluyor belkide ondan 
(140 puan) tarafından
Evet her akşam oluyo demekki gaz cevap için teşekkürler
0 oy
(656 puan) tarafından
10 haftalık hamileyim öyle bir sorunum yok gaz olabilir benim aksine kilo verdim diye karnım belime yapışmış
(140 puan) tarafından
Bulantı kusma mı yaşadın
0 oy
(1,707 puan) tarafından
Canım şimdi değil ama bi 18 haftalık falan olunca yemek yiyince acayip karnın çıkar şiş gibi gezersin
(140 puan) tarafından
O dediğini akşamları çok yaşıyorum sabahları normal haline dönüyor ama karnım çıktı 3 ay oldum
0 oy
(225 puan) tarafından
Tam 12 haftalıkken bu sorunun aynısı bendede vardı :) sabah hamile değilim akşam hamileyim gibiydi: )
(140 puan) tarafından
Ahaha :))) aynı bende öyleyim akşam hamileyim ama o halimi daha çok seviyorum akşam 9 sabah 3 aylığım :)

İlgili sorular

19 cevap 420 göst.
2 gün önce yelizim (17 puan) tarafından soruldu
11 cevap 144 göst.
29, Ocak, 2019 ARMES (165 puan) tarafından soruldu
9 cevap 122 göst.

78,919 soru

2,073,127 cevap

6,925 kullanıcı

...