68 göst.
(6 puan) tarafından

Arkadaşım özellikle sor dedi bende soruyorum şimdi ikinci evliliği henüz nikahlalari  yok ama 6 haftalik hamile doklara gitmeyi korkuyor sorun olurmu diye ilk kontorlle gitmesi lazım uzuludum haline sorim dedim özelle gitçek durumları da yok ilk kontrol için ? soruyorum ama eglenceler bi de evlenmede de kan tahlili olunca sorun olurmu?

Reklam

3 Cevaplar

0 oy
(4,364 puan) tarafından
Ben tam anlamadım ne soruyorsun sen şimdi 
(6 puan) tarafından
İkinci evlilik nikaları yok ilk kontrolle sorun olurmu
(4,364 puan) tarafından
Ne gibi sorun olacakki  reşit ise sorun olmaz
(6 puan) tarafından
28 yaşında kadın nikahsız olunca korkuyor hastanede arastrilirmi diye
Reklam

0 oy
(1,167 puan) tarafından
Hayır canım ne sorunu mesela benim düğünümde kuruldu zaten imam nikahı vardı. Ama benim resmi nikahta problem çıktı düğüne üç gün kala düğünüm filan bozulcakti vs. Evlendikten sonra hamile kaldım resmi nikah daha yaptırmamistim bir ay sonra ogrendim gittim doktora evli misin diye soruyor zaten resmi nikah olmasi önemli değil ki bazıları resmi nikahsız evleniyor olabilir yani. Hiç tuhaf karsilayan yokki çünkü evlisin düğün kurulmuş nikahta problem yaşamış daha sonra kıyılmış olabilir doktorlar öyle sorular sormuyor sadece evli misin evt diyince işte test yaptım hamileyim kontrole geldim desin 
(6 puan) tarafından
Kimlikte belli olmuyormu
(6 puan) tarafından
Evet iman nikahi var
(1,167 puan) tarafından
Yok canım belli olmuyor resmi nikah kiyalmadigi için çünkü çok var çevrede ikinci evlilik bazı yerlerde benim iki kaynanam var meselaa normal soğuk algınlığı vs bile olsa kimlige bakmazlar evli misin diye sorarlar öyleyse mesela enfeksiyon var evliyse alttan bakabilir diye. Yani hiç çekinmesin utanmasin normal karşılanıyor alsın yüzünü taksın hastaneye gitsin bazı zengin kadınlar bile bakıyorsun ikinci evlilik nikah yok bazılarında ben gördüm baya.
(6 puan) tarafından
Hm eşi çok çekiniyor birsey olmu diye ne bilim polis falan
(1,167 puan) tarafından
Yok canım polis sadece reşit değilse gelir ardsn reşit mi. Reşitse kişi özeli doktoru bile ilgilenirmez. Ya ben doğum hastanesi hamileyken çok sık giderdim o kadar çok gördüm ki resmi Nikah kimsenin umurunda değil bazıları çok geç yapıyor bazıları ikinci eş bazıları bazı sebeplerden yapmıyor doktorlar sadece sorarlar evlisin evt evliyim o kadar rahat olsun hiçbir doktor yadirgamaz. Bebeğe kimlik çıkartırkende bebegin anne adı ardsn ismini söyleyince öyle yazdırıyorlar yani yine anne baba aynı sadece resmi nikah yok
(6 puan) tarafından
Yaşı 28 cnm sorun olmaz dimi
(1,167 puan) tarafından
Yok canım emin ol tek bir sıkıntı çıkmaz. Çıkamaz imkansız ben bunca zmn hiç şahit olmadım amcamda eside hemşir zmninda polislikte yaptı. Sordum yinede ne olur ne olmaz diye. Güldü kişi hürriyeti doktor bile tepki veremez birsey soyliyemez normal birsey binlercesini gördüm resmi nikahsız hamile olan cocugu olan gayet normal bir durum nereden çıktı dedi. Yani rahat olsun ardsn böyle korkular yersiz utanmadan çekinmeden gitsin ne var ki çok şükür evli Allahın huzurunda en önemlisi bu zaten
0 oy
(729 puan) tarafından
Kan tahlılınde hıv vurusu varmı hepatıt varmı kan uyusmazlıgı varmı dıye bakıyolar gebemı degılmı dıye degıl saglık ocagına gıtsın tahlıller ıcın orda ucretsız  doktır evlılık cuzdanı ıstemıyokı senden  neden korkuyu 
(6 puan) tarafından
HamileySe sorun oluyormu :(
Reklam

İlgili sorular

5 cevap 47 göst.
7, Kasım, 7 UmmMariam (367 puan) tarafından soruldu
4 cevap 117 göst.
10, Eylül, 10 Ceren canan (32 puan) tarafından soruldu
3 cevap 58 göst.
10 cevap 84 göst.
31, Ekim, 31 Tazeannee (22 puan) tarafından soruldu
6 cevap 83 göst.
20, Temmuz, 20 Sertuğ (63 puan) tarafından soruldu
4 cevap 225 göst.
7, Temmuz, 7 Esrarrrrrrrrh hu (34 puan) tarafından soruldu
Reklam

40,385 soru

386,615 cevap

693,297 yorum

4,045 kullanıcı

Kategoriler

...