Bebitooooooom
Annesinin minnoş kizii annesinin tatlı bebeği diyeee
Ne ararsan var bizde..
Balım aşkım Yavru kusum minnak pıtırcık ortak ömrüm nefesim.ama en çok ortiiiii diyorum pıtır pitir geliyor. Çocuk adını diyince aaa doğru kelime çıktı ağzından diyorsur kesin
Bal diyorum prenses diyorum
Ruh halime bağlı
Büyük kızıma hep minik yada minom
1,512,262 soru
24,666,915 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın