1,391 göst.
(714 puan) tarafından

image

kızlar Bi kaç gün önce KBB ye gittik çok tatlı güzel Bi bayandı bebeğini kucağına al muayene edicem dedi ve kucağıma alınca oda sevdi biraz sonra bana dedi ki sendromlu bebek mi bu dedi? Hocam nerden anladınız dedim yüzünden belli oluyor dedi. Daha testleri vermedim ne olduğunu bilmiyor kadın öyle dedi. Ama ben yüzündeki sendromu göremiyorum konduramadığımdan değil asla ne bilim doğduğunda da söylediler bize evet küçükken vardı Bi şeyler bende görüyordum  ama büyükçe kapandı elhamdülillah diye sevinirken kadın da öyle dedi aklıma takıldı. Siz yüzünde Bi farklılık görüyor musunuz kızlar merakımdan soruyorum sadece. 

49 Cevaplar

+3 oy
(423 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap

Ben sağlıkçı olduğum için anlıyorum ama mizginin simasında çok da belirgin değil canım :) Bazı bebeklerde yüzden daha anlaşılır oluyor ama mizgin maşaAllah çok güzel bir kız:)

(714 puan) tarafından
Çok teşekkür ediyorum canım sen ne iş yapıyorsun. Yorum yapanlarda sağlıkçılar ve özel eğitimde çalışan arkadaşlar anlamış sürekli gördükleri için ama benim gibi anlamayan arkadaşlar da var
(423 puan) tarafından
Ben hemşireyim canım :)
+2 oy
(1,119 puan) tarafından
Cennetteki meleğin dünya da bulunmuş haline benziyor ❤ rabbim sağlıklı ömürler versin 
(714 puan) tarafından
Bi mesajla ağlar mı insan ya işte o benim ❤️❤️
(1,119 puan) tarafından
Rabbim mutluluktan aglatsin güzel anne❤
+1 oy
(637 puan) tarafından

Çok saçlı  kara kaslı kara gözlü bi  güzellik görüyorum ben Valla:)

(714 puan) tarafından
Yaa kurban olurum ben ya ❤️ :)
(637 puan) tarafından
Rabbim acısını göstermesin sağlığı da yüz güzelliği kadar temiz olsun inşallah canım ♡
+1 oy
(2,316 puan) tarafından
Gerckci olayim ama uzulme lutfen

Aslinda bakinca sendromlu bi bebek oldugu belli degil sadece goz araligi fazla ordan belli oluyor bana gore 2 goz arasindaki mesafe biraz fazla gbi. Onun disinda msaallh subhanaallh cok tatli bi kiz. 
(714 puan) tarafından
Yok canım üzülmem yoksa neden size sorayım ki taa ben hamileyken bana söylüyorlardı. Bide senin bu söylediğin cümlenin aynısını kadın doğum doktoru söyledi ama önemli değil dedi. Bide sen aynısını şimdi söyledin canım
(2,316 puan) tarafından
Aynn canm cok dikkt ceken bisi de degil buyudukce biraz daha normal durur zaten. Bunada sukur
+1 oy
(4,459 puan) tarafından
Yuzunde allahin nurundan baska bir sey gormuyorum canim
0 oy
(3,174 puan) tarafından

Oyyy kurban olduğum Rabbim onu bizlere bağışlasın <3<3

(714 puan) tarafından
İnşallah canım tek duam o zaten ❤️
0 oy
(676 puan) tarafından
Valla canim ben dikkatlice baktim sureklide goruyorum fakat sen soylemesen durumunu ben hic anlamazdim alakasi yok masallahi var kizimizin op benim icin bu arada
(714 puan) tarafından
Kadın öyle söyleyince anladı hemen acaba diyorum bende mi sıkıntı var çözemedim canım
(676 puan) tarafından
Aman dr bakma ya bazen cok abartiyolar hic biseyi yok benim bal kupumun nasallah rabbim sizlere bagislasin uzun guzel saglikli omurler versin
0 oy
(4,077 puan) tarafından
Oyyy maşallah çok tatlı Rabbim bağışlasın kuzum benim Rabbim şifa versin inşallah canım sanki göz çevresi anımsatıyor tatlım 
(714 puan) tarafından
Eşim bende gözlerinde görüyorum diyor ama ne bilim bende küçükken şaşıymışım falan genetiğe yordum benn
(4,077 puan) tarafından
Oda olabilir canım üzülme doktorlar var mı diyor
(714 puan) tarafından
Tabi canım onlar var diyorlar. Aman ben anlamim de onlar var desin ;)
(4,077 puan) tarafından
En doğrusu canım benim anlaşılmıyor zaten canım
0 oy
(1,174 puan) tarafından
Hayir hayir yok sunun tatlisligine bak masallah canim 
(714 puan) tarafından
Allah razı olsun canım ❤️
0 oy
(3,060 puan) tarafından

Bize gore yok kuzum ama onlar tecrübeli normal yani anlaması bebegin yanında seninle düşünme bunları keyfini çıkar bu güler yüzlü meleğin❤ olumsuzluk senin en son düşüneceğin sey:angel:

Siz hep mutlu olun Emi...

(714 puan) tarafından
Yanımdayken olumsuzluk yok tabi canım elhamdülillah. sadede merak benimki. Ama dediğin gibi onlar daha iyi biliyorlar
0 oy
(396 puan) tarafından
Maşallah çok tatlı bebek.. Resimden değilde canlı görmek daha farklı olur ama böyle şeylere takılma o senin meleğin:) 
(714 puan) tarafından
Amannn onlar desin ben anlamıyorum zaten ;) ben sadece sizde fark ediyor musunuz acaba diye merak ettim canım. Yoksa bş gör varya nefesi huzur kokuyor
0 oy
(646 puan) tarafından
Çok güzel maşallah ama evet canım biraz bakınca öyle görünüyor sanki Allah bağışlasın güzel yavruyu :)
(714 puan) tarafından
Sağol canım teşekkür ediyorum ❤️
0 oy
(367 puan) tarafından

Doktor biraz sacmalamis sanirsam tatlis bi bebek goruyorum sadece <3 bnim yerime op bebisi :angel:

(714 puan) tarafından
Öperiz tabikide teyzesi ❤️❤️
0 oy
(1,173 puan) tarafından
Oooooo Mizgin yine formundasın her zaman ki gibi çokta güzelsin fıstığımmmmm ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
(714 puan) tarafından
Canım ya kıyamam ❤️❤️❤️
0 oy
(851 puan) tarafından
Çok hafif gözünde düşüklük var gibi ama ben başka bir anormallik görmüyorum canım doktorlar tecrübe sahibi ondan hemen anlamış olabilir maşallah bal peteğine 
(714 puan) tarafından
Sağol canım teşekkür ediyorum artık hayırlısı bekleyip görcez
0 oy
(3,460 puan) tarafından
Oy maşallah ne büyümüş. Ben farkedemedim bir şey canım 
(714 puan) tarafından
Sağol canım özel eğitimde çalışanlar okuyanlar falan anlamışlar
0 oy
tarafından

Leylacim benim eski ismim bir prenses annesi belki tanımayabilirsin :) kesinlikle yok mizgin cok guzel ve tatli bi bebek kesinlikle hicbir fark yok  sen çevreye bakma canini sıkma mizginin sana ihtiyacı var dualarımız sizinle guzel anne <3

(714 puan) tarafından
Tanıdım canım şimdi ❤️❤️ kim ne derse desin canım asla ama asla umrumda değil meleğim yanımda o bana yeter ❤️
tarafından
Bak ne güzel dedin canm ❤❤❤
0 oy
(516 puan) tarafından

Valla sen demeden ben anlamamistim masallah cok guzel bi melekk allahim bagislasin<3 bi de insana evladi her zaman cok guzel gelir canim benim ben de benimkini yere goge sigdiramiyom babaannem dalga geciyor:D

(714 puan) tarafından
Yaa Vala öyle canım haklısın bende nedense toz konduramıyorum ❤️
0 oy
(7,077 puan) tarafından
Canım onlar doktor gözüyle baktığı için anlamıştır ben bilemem fatketmem yani:))

Baksana şu güzelliğe ya maşalah kuzuma ❤️☺️
(714 puan) tarafından
Bende senin gibiyim canım anlamam fark etmem de :)
(7,077 puan) tarafından
Kız ne karışık yazmışım :D sen söylemesen fatketmem dicrktim aslında heheheh
0 oy
(1,214 puan) tarafından

bal çocuk rabbim derdinizi gidersin size bagislasin <3

(714 puan) tarafından
Amin canım Allah dua eden dilinden kalbinden razı olsun
(1,214 puan) tarafından
senden de canım benim

İlgili sorular

27 cevap 652 göst.

55,934 soru

1,561,875 cevap

5,026 kullanıcı

Kategoriler

...