545 göst.
önce (39 puan) tarafından
Eşim uzman çavuş o sebeple ayrıyız şimdi de görevde ben çok kötüyüm hamileyim bir de normalde hiç duygusal değilim ben kayınvalidem ve eltimin evleri üst üste üç katlı her katında birimiz oturuyoruz benim eşim yanımda değil şuan eltim ve kaynım yanımda sarmaş dolaş oturuyor onlardan nefret ediyorum ağlamak istiyorum insan biraz düşünür eşimi çok özledim zaten bir de görevde üzüntüden ölücem bunlar niye bu kadar düşüncesiz gidip kendi evinizde sarılın koklasin şuan eltim koymuş başını kaynimin göğsüne oda öpüyor falan bu ne rahatlıksa sizce ben mi abartiyorum yoksa bunların davranışlari doğru mu?
Reklam


25 Cevaplar

0 oy
önce (366 puan) tarafından

Mahremiyet diye birşey var. Gitsin yatak odalarında ne yaparlarsa yapsınlar. Birde sen bu haldeyken yapmaları gerçekten düşüncesizlik. Çünkü hamilesin ve eşin yanında değil. Ama takma kafana kim ne yaparsa kendine yapar. Senin bebeğin olacak sende ona sarılıp öpeceksin. Sabret canım görmemişleri takma.

önce (39 puan) tarafından
Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum çekip evime gidicem yanlız başıma ne yapicam bilmiyorum
önce (366 puan) tarafından
Ne kadar kaldı doğuma canım. Hormonların etkisiyle oluyor bunlar az bir şeylerle ilgilen. Film olur, örgü olur ne bileyim kafanı meşgul etsin. Kocanı ara ara sıra mesaj at buda iyi gelir sana. Sonuçta bebeğin babası. Özledik söyle babamızı vs. Onada moral olur. Eşin uzun zaman mı kalacak orda. Öyleyse sende git yanına bebeğin 40 ı çıkınca.
önce (39 puan) tarafından
Doğuma altı ay var ve eşim altı ay daha gelmicek çok bunaldım iki aydır görmedim konuşamıyoruz bile bir savaş eksikti
önce (366 puan) tarafından
Rabbim yardımcın olsun canım inşallah sağlıkla döner evine. Çok stres yapma bebeğini düşün. Yavaştan alışveriş listesi yap. Bunlarla ilgilenmek en azından seni mutlu eder.
0 oy
önce (456 puan) tarafından
Bence haklısın hassas dönemindesin insana herşey batıyor herkesten nefret.. bunlar normal şeyler..
0 oy
önce (124 puan) tarafından
Haklısın bnce cnm zaten normalde de öyle oturmaları saçma Bi de sen zaten hassassın daha dikkatli davranmaları gerekir Allah sabır versin tez zamanda kavuşun inşallah 
0 oy
önce (992 puan) tarafından
Allah sana sabır, yanındaki insancıklara merhamet, vicdan versin. 

Üzülme arkadaşım abartmıyorsun asla. Onlar çok terbiyesiz bence. Normalde de yapılmasını hoş bulmuyorum ben şahsen, senin yanında şuanki durumda özellikle hiç doğru bulmadım. AYIP. Oturma yanlarında. 
önce (39 puan) tarafından
Kalktım zaten o odadan başka odaya geçtim ama devamlı boyleler
0 oy
önce (1,766 puan) tarafından
Senin eşin olsa bile öyle davranmamalari laizm bosver oyle dersen kıskanıyor vs der hiç görme bile 
+1 oy
önce (685 puan) tarafından
Kendinden nefret etmenle bağlantıyı kuramadım ben.. Bence fazla takıyorsun hassaslığını anlıyorum ama dışarda da onlar gibi bir sürü insan var.. Birde başa gelmeyince insan düşünemeyebiliyor eşin dönünce sende o şekilde davranırsın yatarsın inşallah göğsüne uzun uzun.. sonuçta bu onun işi bundan ekmek yiyorsunuz tez zamanda kavuşursunuz inşallah..
önce (39 puan) tarafından
Kötü düşüncelerim yüzünden ama onlar mı düşüncesiz ben mi alinganim bilmiyorum ama ben olsam aynı şeyi yapmazdim
0 oy
önce (37 puan) tarafından
Oncelikle Allah eşinizin ve sizin yardimciniz olsun. Ozel sebebinden öte hic te hoş karsilamam baskasinin yanında sarmaş dolaş eşimle olmayi hatta bana vıcık vıcık gelir ayrica düşünmeleri lazim biraz edepp. Ben kaynanamlarin yaninda eşime canim aşkım vs seyler bile söylemem utanırım. Oyle olsun demiyorm herkesin hür iradesi ama davranışa dikkat etmesi lazimm
0 oy
önce (2,320 puan) tarafından
Odalarına gtsinler ama sen gözünün önünde yapmasına tahammül edemiyosn odaya gidinxe de ayıptır yahu olan var olmayan var dersin
önce (39 puan) tarafından
Öyle bişey demem ne saçmalıyosun herkesin yanında sarmaş dolaş olmakla aynı şey mi? Normalde de böyle şeylerden nefret ederim dışarda kim ne yaparsa yapsın ama evin içinde hem böyle bir durumda düşünceli davranmaları lazım ben olsam öyle şeyler yapmazdım.
önce (2,320 puan) tarafından
Zaten hak veriyorum sana canım yaptıkları ayıp zaten mahrem diye bsy var bu kez oda da öyle yapsalar insan yine rahatsız olur
önce (39 puan) tarafından
Ben yanlış anladım kusura bakma :(
önce (2,320 puan) tarafından
Önemli defil kuuzm
0 oy
önce (152 puan) tarafından
onlarda nispet yapar gibi bu ne rahatlık herkesn yaninda
0 oy
önce (96 puan) tarafından

Bu ne terbiyesiz insanlar ya ne kadar düşüncesizlik bu kadar olmaz üzülme cnm senin esin ne kadar şerefli bi görev yapıyor yemin ederim ağlamak istiyorum zaten ben böyle görevlilere ayrı bi duygu besliyorum böyle anlayışsız insanların yaptığını görünce daha çok üzülüyorum bak burada bi arkadaşımızın kocası evini terk etmiş onu düşün onun yerinde olsaydın ne yapardın san Allahtan sabır diliyorum :(

önce (39 puan) tarafından
Evet ona da çok üzüldüm şu hayatta insanın basina ne geleceğini kimse bilmiyor Allah herkesi sevdiğine kavuştursun insallah
0 oy
önce (884 puan) tarafından
Her zaman yaptiklari şeyse kasitli degil ama . Ilk defa yapiyorlarsa sıkıntılı
önce (39 puan) tarafından
Kasıtlı değil zaten ama düşüncesizlik abisi orda teröristlerle savaşıyor kardeşi burda karısıyla oynaşıyor herkesin yanında ne kadar doğru
0 oy
önce (66 puan) tarafından
Uyarmalısın yada biri uyarsın 
önce (39 puan) tarafından
Kayinvalideme söylesem bu sefer kıskanıyor diye düşünecek onların neyini kıskanıcam ama çok dusuncesizler
0 oy
önce (910 puan) tarafından
Bir eltim olsa asla o şekilde yanında sarmaş dolaş oturamam kim olursa olsun o şekilde yaklaşamam eşime edep var haya var 
0 oy
önce (1,613 puan) tarafından
Bende hic sevmiyorum o tur hareketleri insan azicik agir olmali mahremiyet sonucta cok sarilip opmek istiyorsa gitsin madem evine
0 oy
önce (1,623 puan) tarafından
Hamilesin zaten en hassas oldugun donem esin yaninda degil hic kendini kotumuyum diye suclama onlar saygisiz mahrem yaa ayri evleri varda ne diye nispet yapar gibi senin yaninda sarmas dolas oturuyolar ilgilenmemeye calis uzme kendini ins esine kavusursun 
0 oy
önce (902 puan) tarafından
Haklisin canim. Hic insan psikolojisinden anlamiyorlar. Empati yapmıyorlar. Rabbim seni esine sag saglim kavustursun
+1 oy
önce (34 puan) tarafından
Sizin şahsi evinize gelip böyle bir şey yapıyorlarsa yanlış lakin kaynananızın evinde yada kendi evlerinde bu şekilde iseler ve her zaman ki halleriyse siz fazla alıngansınız, abartıyorsunuz...Nefret edilecek bir durum yok..Ha ben kendim eşimle o durumda olmayız milletin içinde lakin herkesin aile hayatı, hayata bakış açısı farklıdır..
önce (39 puan) tarafından
Fazlasıyla muhafazakar bir aileden geliyormuş pabucumun muhafazakari kayinvalidemin evindeyiz kendi evlerinde bile olsak oturup misafirim yanında birbirilerini mi opecekler bu çok doğru birşey mi ben büyüklerimin yanında eşimin yanına bile oturmam
önce (34 puan) tarafından
Ailesi muhafazakar olabilir, halam ve eniştem hacıydı lakin 4 kız çocuğundan 1 tanesi kapalı..Diğerleri bikiniyle havuzlara girer..
Bende eşimle o şekilde oturmayız..Lakin siz aile apartmanında yaşıyorsunuz her daim içli dışlısınız ister istemez..Daha önceki yaşantılarıda bu şekilmiş, yani sizin eşiniz yok diye nispet yapmıyorlar bu durumda..
Üzülebilirsiniz, eşinizi özleyebilirsiniz bunlar insancıl doğal şeyler, gayet normal..Ama insanlardan nefret etme derecesine gelmeyin..
Allah dayanma gücü versin İnşallah..
0 oy
önce (219 puan) tarafından
Düşüncesizler. Benim eşim de yanımda değil görevde yolda yanyana eşleri görünce bile gözlerim dolar. Sen kötü biri değilsin emin ol kötü olan onlar. Kalk yanlarından mümkün olduğunca aynı ortamda bulunma. Seni senden başka kimse düşünmez kuzum ben ağlıyorum eşimi özleyince herkes bana kendince akıl veriyor kızıyor ama bilmiyorlar ki içimi ne yaşadığımı nasıl özlediğimi benim annem bile bilmiyor. O yüzden kimseden seni düşünmesini bekleme 
önce (39 puan) tarafından
Demi kuzum beni en iyi sen anlarsın inan asker eşi olmakta asker olmak kadar zor herkes bunu bilmiyomuydun onun işi bu diyor olsun bizimde hakkımız esimizin yanında olmak ben aynı durumda olsaydım yemin ederim böyle bişey yapmazdım onun yanında düşünürdüm
önce (219 puan) tarafından
Kesinlikle canım annem diyor bile bile evlendin bunlara alış. Alışmıyorum ya alışamıyorum biz insan değil miyiz aynı yastığa baş koymuşum ben o adamla o tehlikenin ucundayken burda benim canım burnumda. Hele bide hamilelikte zaten daha duygusal oluyorsun kimseden teselli beklemiyor zaten insan eşim yanımda olsun istiyorum. Söyleyecek o kadar çok şey var ki canım bizi bizim gibiler anlar sadece
önce (39 puan) tarafından
Allah yardımcımız olsun tez zamanda eşlerimize kavusalim çocuğumuzu sağ salim kucağımıza alalım inşallah tek güç kaynağım yavrum ona sariliyorum onu seviyorum henüz karnımda ama o benimle herşeyi çekiyor ne diyeyim ki inşallah biz de sürekli yan yana oluruz artık bu hasret biter dua et bana bende sana edicem canım bol bol
önce (219 puan) tarafından
Amin canım amin bak benim eşim yarın doğumuma gelecekti ve iptal oldu bugun düşün ben ne haldeyim. Ama herkese o bile tuhaf geliyor boşa üzüyormuşum kendimi. Rabbim bize bir evlat verdi dediğin gibi ona sarılıp teselli bulacağız eşlerimiz yanımıza gelene kadar. Bende dua edeceğim canım benim Allah razı olsun
önce (39 puan) tarafından
Benimde düğünüm son dakika iptal olmuştu ağlamaktan gözlerim çıkacaktı seni o kadar iyi anlıyorum ki inşallah sürpriz yapar da gelir
önce (790 puan) tarafından
Bana üzülme takma kafana lafi onemli olaylarda o kadar bis geliyor ki. Esim yanimda yok uzulmem normal degil mi. Yada biliyordun evlenmeseyfin. Haline sukret. Halimize sukrediyoruz cok şükür. Ozlemeyecek miyiz yada o orda gorev yaparken gule oynaya oturacakmiyim. Benim esim de polis ilk gebeligimdr uc hafta goreve gitti tek basima kaldi koskaca yabannci bir ilde. Su an dogudayiz. Dış goreve gitmiyor cok şükür.  Rabbim askerimizin polisimizin ayagina tas degdirmesin eslerine de guc kuvvet versin
0 oy
önce (1,720 puan) tarafından
O eltin varya o eltin inadına yapmıyorsa bende bişey bilmiyom gitsın odasın da yapsın  ne yapacaksa  ay  onun seni anlaması lazım  ne biçim insan  yazık sana 
0 oy
önce (2,809 puan) tarafından
Cok ayip o hareketler esin olsa bile yapilmazki. Biz baskasinin yaninda yan yana bile oturamiyoruz:/ onlarin düşüncesizligi onların ayibi bosver insallah esin gelince en güzel gunleri yasarsinZ

İlgili sorular

5 cevap 330 göst.
31, Ağustos, 31 Melisa3 (21 puan) tarafından soruldu
26 cevap 367 göst.
15, Ağustos, 15 Hanife⚘ (1,112 puan) tarafından soruldu
11 cevap 315 göst.
7, Ekim, 7 Ruyaaa (16 puan) tarafından soruldu
18 cevap 467 göst.
9, Ağustos, 9 ♥️ ♡minik kuşlarımm♡ (952 puan) tarafından soruldu
20 cevap 844 göst.
11, Mayıs, 11 Aysel (1,441 puan) tarafından soruldu
9 cevap 501 göst.
5, Mayıs, 5 Bebisss (80 puan) tarafından soruldu

31,145 soru

299,369 cevap

535,215 yorum

3,407 kullanıcı

Kategoriler

...