207 göst.
(52 puan) tarafından

Kızlar bugün eğitim ve araştırmada ayrıntılı ultrasona girdim ve bebekte bağırsakta parlaklığa rastlanildi. Down sendromu gibi genetik rahatsızlıklar olabileceği ve bunu anlayabilmek için amniosentez yapılması gerektiği söylendi. İnanılmaz korkuyorum . Ne yapacağım ben çok korkuyorum:(((

13 Cevaplar

0 oy
(379 puan) tarafından
Rabbim yardimcin olsun canim insallah sağlıkla alırsın yavrunu kucagina korkma rabbim kaldiramiyacagin yükü vermez dua et bol bol 
0 oy
(2,238 puan) tarafından
Rabbimden gelene herzaman razıyız elhamdülillah bol bol dua edin 
0 oy
(2,383 puan) tarafından
Korkuyu kendine çekme cnm inslalah iyi düşün iyi olsun
0 oy
(1,625 puan) tarafından
Banada kalpte parlaklık dediler ben yaptırmadım başka bir bulguya rastlamadıysalar çok yüksek ihtimal geçiyormuş internetten araştırmıştım bende korkup  hayırlısı olsun bacım bebek çok büyümüş zaten kıyamazsın o yüzden hiç takma çoğu gebeye bu tanı konuluyor bunuda bil
(52 puan) tarafından
Sizinki geçti mi?
(1,625 puan) tarafından
Geçen hafta gittiğimde yani 35+2'de sordum şuan bilemeyiz doğduktsn sonra belli olur dedi
0 oy
(203 puan) tarafından
Cnm kuzenimde gebeyken ense kalınlığı felan ölçümleri vs down sendromlu olacak dediler kuzenim hiç umursamadı gelen rabbimden başım gözüm üstüne dedi çocuk doğdu sapasağlam 
0 oy
tarafından
Takiple azalıyor canım bnm gebelikte de vardi bağırsak parlaklığı hastalık defik bu asknda bebeğin dişkilanmasina bağlı 

Bana Dr takiple haftan büyüdükçe kaybolur demişti umarım seninde öyle olur üzülme korkuluk bsy değil
(52 puan) tarafından
İnşallah biraz bekleyip eğer geçmezse amniosentez yaptırmayı düşünüyorum.
tarafından
Bebeğe çok zarar veriyor o sonuçta suyundan alınıyor sonra bebeğine zarar verir ve vicdanın rahat etmez bsy olsa napcksn ki doğunca zaten göreceksin
Ayrıca bu hastalık fakan değil ki dawn sendromu ile ilgisi yok yani
0 oy
(634 puan) tarafından
Can tek başına parlaklik hiç bişey ifade etmez kalpte bağırsakta cigelerde bı kaç yerde daha olursa dawn demek benim kızımda vardı kalbinde detayliya girdim tek başına bişey ifade etmez diğer yerlerde de olsaydı dawn olasılığı yüksek ti ama degil demisti
(52 puan) tarafından
Aynen ben de öyle duydum. Benim yüzüme direk bağırsakta parlama var ve down olabilir amniosentez yaptıralım dedi . Size kalpte mi parlaklık var denmişti?
(634 puan) tarafından
Evet doktordim bibkac yerde daha olursa dawn dedi içini ferah tut
0 oy
(391 puan) tarafından
Insallah iyidir bebisin canim Dua et bol bol ve ikili test falan nasıl çıkmıştı peki cnm Bnde perşembe gitcem haftaya detaylı ultrason icin öğrenmek istedim
(52 puan) tarafından
İkili test yaptirmamistim böyle bir sorun çıkabileceği aklıma hiç gelmezdi. Ayrıntılı ultrasonda özellikle devlette insanı çok korkutuyorlar açıkçası insiyatif alamıyorlar.
0 oy
(456 puan) tarafından
Be egini her haliyle kabul ediosan yani aldirmayi dusunmuyosan sakin şu filan aldırma hiç o eziyete girme rabbim neler werio benm ilk gebeliğim çok iyigecti ama hasta doğdu yawrum yani bunnu biz bilemeyiz rabbim bilir canm ben aldırma derim
0 oy
(4,927 puan) tarafından
Sakın yaptırmayın genelde hep böyle diyip korkuturlar o parlaklık olabiliyor allahın izni ile birşey olmaz sapasağlam doğar inşallah çok kişiye öyle diyorlar
(52 puan) tarafından
Öyle mi çevrenizde var mi böyle duyduğunuz?
0 oy
(478 puan) tarafından
çoğu bebekte oluyor kayboluyor sıvı alınınca düşük yapma ihtimalin var
(52 puan) tarafından
Öyle mi çevrenizde var mi böyle duyduğunuz?
(478 puan) tarafından
hamile programı vardı orada herekse öyle demişlerdi bende merak edip Google de araştırdım. başına gelenlerin yorumlarını okudum geçici durum endişelenmeyin yorumlarını okumuştum. bizede kafada kist gibi bir şey var dedi bir ay içinde kaybolur yada kaybolmaz dedi kayboldu çok şükür
0 oy
(570 puan) tarafından
Bi özele yaptır derim canım direkt amniyosentez demeleri zaten iyi bir hastahane olmadığını gösteriyor. Çünkü düşük riski olduğu için amniyosentezde tüm tetkikler yapıldıktan sonra hala sonuç yoksa anca o zaman yapılıyor 
(52 puan) tarafından
Devlet insiyatif alamıyor özele de gittik baktı ve hafif bir parlama var dedi. Bağırsakta parlama tek başına bir şey ifade etmiyor dedi ama işte insan yine de ihtimaline bile korkuyor
0 oy
tarafından
Bağırsak parlaklığı dawn sendromu teşhisi değildir ki canım bnm oğlumda da denildi bu takiple azalıyor ve kayboluyor
(52 puan) tarafından
Öyle mi inşallah hangi haftada parlaklık var denmişti ne zaman geçti ?
tarafından
25 de falan denildi 34 den sonra kayboldu ki bebekler de hep olur takiple azalır yani
(52 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim inşallah benimki de geçer. Parlama neden oluyor biliyor musunuz? Ya da parlama ne demek? Gerçekten çoğu bebekte oluyor mu ? Duymuslugunuz var mi çevrenizde?
tarafından
Bebek kaka yapmaya başladıkça bağırsakta parlak gözükür ne zaman ki ilk dışkısını yapar o zaman parlaklık azalır normal

İlgili sorular

1 cevap 59 göst.
2 cevap 49 göst.
4, Temmuz, 4 Roselife (32 puan) tarafından soruldu
21 cevap 343 göst.
25, Haziran, 25 ❣Eylül ün annesi❣ (695 puan) tarafından soruldu
7 cevap 193 göst.
29, Şubat, 29 Nebaht (249 puan) tarafından soruldu
4 cevap 75 göst.
15, Ocak, 15 Yeşim Ünsal (13 puan) tarafından soruldu

93,204 soru

2,483,515 cevap

7,679 kullanıcı

...