150 göst.
(134 puan) tarafından
Kızlar Kraft park yatak alacağım inşallah hem Trendyoldan alacağım onu sorcagim güvenilir mi diye hemde 60/120 sizce küçük mü olur kullanışlı olur mu bir bilgi verir misiniz kararsız kaldım
Reklam


7 Cevaplar

0 oy
(855 puan) tarafından
Trend yoldan başka bir şey spariş verdim güvenilir ama yatak konusuda bir şey diyemem 
(134 puan) tarafından
Teşekkür ederim :)
0 oy
(438 puan) tarafından
Beşik almadım ama başka akla gelebilecek bir cok sey aldım cnm tabi ki güvenilir sitedir. Begenmezsen iade de edebilirsin
(134 puan) tarafından
Peki teşekkür ederim :)
0 oy
(2,382 puan) tarafından
Tam ona göre zaten bu ölçü cankm bnde Kraft kullanıyorum
(134 puan) tarafından
Teşekkür ederim memnun musunuz peki üründen
(2,382 puan) tarafından
Evet hemde çok
0 oy
önce (21 puan) tarafından
Tavisyem 60 a 120 değil de 70 e 110 alman. Çünkü bebek dönmeye başlayınca 70 cm genişlik çok daha rahat oluyor en azından dönmeye çalışırken yatağın darlığından dolayı uyanmaz en azından
önce (319 puan) tarafından
70/10 1 yaşa kadar kullanılır mı. Ölçüler halkımda bilgim yok
önce (21 puan) tarafından
Oğlum 7 aylık şuan ve 1 yaşına çok rahat gideri var hatta 2 yaşına kadar bile kullanılır bence
önce (134 puan) tarafından
Teşekkür ederim tavsiye için
önce (319 puan) tarafından
Teşekkür ederim
0 oy
önce (142 puan) tarafından
70*120 daha kullanışlı olur. Bi bak istersen daha rahat ediyorlar. Prego olimpia kullanıyorum ben çok memnunum 
önce (134 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim
0 oy
önce (457 puan) tarafından
60 dar bence. 70 ya da 80 seçmeni öneririm. Saga sola dönecek büyüdükçe.  Ölç bak 60 küçük bi hareket alanı 
önce (134 puan) tarafından
Biraz kibar olsun diye düşünüyordm ama haklısınız gelen yorumlardan değişti fikrim
önce (457 puan) tarafından
Canım önemli olan kullanışlılığı.  Uzun vadeli olsun diyorsan geniş ve uzun al. Ama diyorsan ki 1 yıl falan kullansın sonra baska alırım,o zaman hic önemli değil boyut
0 oy
önce (7,303 puan) tarafından
70x110lar daha kullanışlı oluyo bence digerlerin eni cok dar
önce (134 puan) tarafından
Evet öyleymiş teşekkür ederim

İlgili sorular

6 cevap 218 göst.
8 cevap 213 göst.
22, Mayıs, 22 New mom (2,190 puan) tarafından soruldu
2 cevap 138 göst.
7, Mayıs, 7 Beyaz melek (37 puan) tarafından soruldu
9 cevap 218 göst.
4 cevap 150 göst.
18, Mart, 18 Canobur (12 puan) tarafından soruldu
4 cevap 84 göst.
6 gün önce oslem87 (4 puan) tarafından soruldu

31,573 soru

305,573 cevap

544,760 yorum

3,464 kullanıcı

Kategoriler

...