142 göst.
(901 puan) tarafından
Canım cikiyr uyumuyr bebek arabasında bazen sırtımda bazen memede dış çıkacak Allah'ım sabır diyrum 
Reklam


3 Cevaplar

0 oy
(2,935 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Bu konuda eşinin de sana yardim etmesi gerekiyo yoksa icinden cikamazsn tek başına
(901 puan) tarafından
Kız babası olunca melake gibi oluyr fena bu kız maşallah
(2,935 puan) tarafından
Bizdede var o kızdan bana agzini acmiyo kitliyo smdi babasiyla 1 kepce corba icti gören de beni yemek vermiyo sancak
(901 puan) tarafından
:))))ay çok tatlı kaç aylık
(2,935 puan) tarafından
Tadindan yenmiyo sorma :) 9.5 aylik yemek konusunda hic hic anlasamiyoruz
(901 puan) tarafından
Bnmde oğlanlar ooyke canm çok yemek seciyrlar ne yapacağımı sasiyrum
(2,935 puan) tarafından
Allah yardımcımiz olsun ne dyim
(901 puan) tarafından
Sağol canım..
Reklam


0 oy
(1,742 puan) tarafından
Bnim oğlımda öyle salonundelip iple hamak yaptık dün iki.gündür öyle sallayarak uyutuyorum evde 3 tane sallanan brşik var onlara kpyunca çıldırıyo bizde elimizde sallıyoduk onada dayanamadık son çare duvarı deldik valla Aşşah yardımvımız olsun çok mızmız :(
(901 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun bende bebek arabasini açtım evin içine koridorda fln napim şaştım
0 oy
(5,459 puan) tarafından
bir yasinda hala ayniyiz oturup agladim bu aksam 
(1,526 puan) tarafından
7 buçuk aylık dün gece bende baya ağladım artık. Kolik doğdu doğalı, gündüz uyku yok gecede gazdan... Bulduk ortak noktamı, axı bi nokta ama olsun :)
(5,459 puan) tarafından
kiz sen hala ortak nokta mi ariyon sohbet edelim cok cikar :)
sabah uyandi annemi doktora goturduk bu saate kadar hic uyumadi uyutnaya çalışıyorum yatak basligina tirmaniyo oyun oynuyo kizdim kizincada üzülüyorum bebek o daha ama yoruldum artik sirtim agridi yok cadi hala oyun derdinde uyku gözünden akiyo direniyor resmen
(5,459 puan) tarafından
bırakıp tuvalete gidemiyorum millet bırakıp birakp annesine kauinvalidesine gezmeye gidiyor ben dogdu dogali yarim saatten fazla birakamadim oda cok nadir yani Allah acisini gostermesin cok zor uyuyan bebek direniyo ya
(901 puan) tarafından
Aynı bnmmkide işte ev i yadirgiyr gittiğimiz yerde bide
(5,459 puan) tarafından
ayni elada oyle etrafa bakmaktan laf dinlemekten emmiyo uyumuyo
(901 puan) tarafından
Kız bnmkide Ela Su aynı bu cimcimeler
(5,459 puan) tarafından
oyy kizimin adasi ismiyle büyüsün oda elalar cadi oluyor demekki :) hemde cok kucuktu ux aylik falan laf dinlemekten emmiyodu o zaman bile
(901 puan) tarafından
Maşallah canım su sıralar beni çok zorluyr kız Ekim yirmi altısında altı ay dolacak
(5,459 puan) tarafından
bizim ela 13 aylik oldu canim ama alti aylikkende ayniydi :)
(901 puan) tarafından
Maşallah canım
Reklam

İlgili sorular

7 cevap 237 göst.
27, Eylül, 27 Kubraaa (469 puan) tarafından soruldu
12 cevap 125 göst.
5 cevap 321 göst.
23 cevap 489 göst.
16 cevap 284 göst.
12, Eylül, 12 AMİNE SAHRA (450 puan) tarafından soruldu
9 cevap 178 göst.
13, Ekim, 13 ❣️DenizAselim❣️ (147 puan) tarafından soruldu
Reklam

36,509 soru

351,404 cevap

624,958 yorum

3,794 kullanıcı

Kategoriler

...