240 göst.
(733 puan) tarafından
Arkadaşlar, bekarken ben özelde çalışıyordum eve geç geliyordum yemeğim önüme geliyordu temizliği kim ne zaman yapiyor aklıma bile gelmezdi.

Sonra atandım, yalniz yasıyordum. Küçük bir evim vardı. Haftada bir detaylı temizlik ki yarim saat sürmezdi. Yemek bir gün yapar iki gün yerdim, arada kahvaltılık, arada dışardan idare ediyordum.

Sonra evlendim.

Şuan ücretsiz izindeyim. 3 aylık oğlum var. Neyi ne ara yapacagimi şaşırıyorum. Hem zaten is bitmiyo hem de kontrol bende değil paşamda :) yemekti, süpürmeydi, lavaboları yikamaydi, bulaşık kısır döngüsüydü, utuydu bla bla... bitmiyordu, biri biterken biri başlıyordu :/

Anladım ki ev hanımlığı zor zanaat :) sizler nasıl bir sırayla yapıp yetiştiriyorsunuz fikir alabilir miyim :) misal her hafta pzt supurme şeklinde mi ihtiyaç oldukça süpürme şeklinde mi?

12 Cevaplar

0 oy
(3,188 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
Omzunda aglayabilir miyim? :D
(3,273 puan) tarafından
Ahahaha kiz o niye
(733 puan) tarafından
Tabi ki benim de aglasmaya ihtiyacım var belli olduğu üzere :)
(3,188 puan) tarafından
Bitmiyorduuuu..dağ gibi büyüyordu işler... Zavallı Hilal çaresiz bir şekilde yaşam mücadelesi veriyordu.. ömrünün en güzel çağını sil Süpür temizle modunda yaşıyordu.. :pp
Bitmiyor ya valla bitmiyor.

Oturduğum oda ile mutfagi 2 güne bir kirlendikce, diğer odaları haftada 1 süpürüyorum.
Geri kalanına da yemeği yapıp bulaşığı yıkayıp kenara çekiliyorum. Yemeği biraz fazla yapıyorum çoğu zaman yanına bir şey ekleye ekleye salata türü tatlı duruyor öyle öyle gidiyorum.. bu arada Allah eksik etmesin misafir de hiç eksik olmuyor 6 aylık oldu kızım hala bebek görmeye gelenler var gelecekler var bir de sırada haber bekleyenler..
Yakında huni takıp gezeceğim diyorum eşime o da gülüyor sabret az kaldı diye ama.. hepsi birden ağır geliyor yani.. Ben ağlamayımda kimler ağlasın a dostlar  :'D
(3,273 puan) tarafından
Sen aglama dayamam :)))))
(3,188 puan) tarafından
:D ühüüüü...
0 oy
(21,901 puan) tarafından
Henuz dogum yapmadim ama kaynanayla yasiyoruz 8 kisiyiz ben firsat buldukca sarma dolma pogaca yapip dondurucuya koyuyorum temizlihide gunluk supurup toz aliyom haftada 1 kere cam kapi siliyom anca boyle idare ediyom ayri evim olsa daha cok yaparimda kalabalikla anca bu kadar oluyo
(733 puan) tarafından
Haftada bir kez cam kapı çok fazla değil mi ya :) ben mi farklı düşünüyorum acaba :/
(21,901 puan) tarafından
En kucuk gorumcem 5 yasinda ve cok yaramaz cikolata yese cama suruyo ellerini simarigin teki elin cocuguna lafta soylenmiyo heryer cok batiyo mecbur yapiyom bemde :((
0 oy
(3,186 puan) tarafından
Valla ben annemde kaliyorum birimiz is yapiyosak ki genelde ben yaperim annem ogluma bakar bizde boyle sizin allah yardimciniz olsun
(733 puan) tarafından
Amin insaallah :)
0 oy
(2,751 puan) tarafından
Üç güne bi detaylı temizlik mutlaka olması canım. Mutfak hergün supuruluyo benim . Zor valla     görsen 1 gün gtmiyo çocukla zor yemekti ewtoplamaydi. Ewde kalınca hiç iş btmiyo demi:))(
(733 puan) tarafından
Aynen hic bitmiyo ya hep aklımda çocuk uyuyunca sunu yapayım dediğim bir is var :/ zaten biri bitince biri basliyo :/
0 oy
(5,152 puan) tarafından
Sabah oğlumla uyanıyoruz altını değiştirip üzerini giydiriyorum sonra emzirip çay suyu koyuyorum o olana kadar hemen evimi süpürüyorum sonra kahvaltı sonra oğlumu emzirip uyutuyorum sonra da yemek yapıyorum varsa Çamaşır ütü onları da yemekler pişerken yapıyorum :) 
(733 puan) tarafından
Masaallah bir düzen oturmuş yani :)
0 oy
(4,236 puan) tarafından
Canım bende aynı senin gibiyim. Bekarken annem sağolsun evimiz küçük olunca kaşla göz arasında her işi yapardı. Ben de özel sektörde sekreter olarak çalışıyordum. 1 yıl önce evlendim. Ev işlerinde baya zorlandım alışık olmayınca...  83 gün öncede oğlum oldu.12 yıllık iş hayatım son buldu. Bebeğime bakacak kimse yok {annem 5 aylık hamileyken vefat etti} Hepden eve hapsoldum. İş hayatına alışık olduğum için psikolojikmen de çok zorlandım. Tüm gün oğlumla ilgileniyorum. Oğlum uyuyunca gözüme işlerden hangisi geçerse evde o işi yapıyorum. Belli Bi sıralama yok. Bazende hiç birşeye elimi süresi gelmiyor. Hiç bir şey yapmıyorum. Sadece oğlumla ilgileniyorum... 
(733 puan) tarafından
Aynen ben de o moddayim. Uyuyunca hemen gördüğüm yerden başlıyorum :) bazen hangisini yapacagima karar veremeden uyaniyor :)
(4,236 puan) tarafından
Kafanı yorma ücretsiz izindeymişsin. Bakıcı tutacaksın, Tuttuğun bakıcı ufak tefek ev işlerini yapıverir.Ben özel sektördeydim. Kreş yaşına gelene kadar iş hayatına giremiyecem.
0 oy
tarafından
Hafta da iki kez sil supur

Her WC ye girince yikiyorm oraları

Duş alırken de banyoyu temizliyorum

Hafta da 3 kez çamaşır makinesi aciyorm beyaz renkli çocuğun kıyafeti

Yemeği yapınca iki günlük yapıyorm 

Hep böyle döngü içinde olduğu için ev düzenli kalıyor düzenli fatura geliyor 
(1,252 puan) tarafından
Ya bu fil böcegi kim. Bilemedim dee☺️
(733 puan) tarafından
Yusufun annesiymis :)
tarafından
Koç burcuyum canım
Bnm hatçükkk
(1,252 puan) tarafından
Hmmmmm ❤️❤️❤️❤️ benim bacımmış :-*
tarafından
Aynen yeni nickim bu canısı ☺️☺️☺️
0 oy
(228 puan) tarafından
Valla valla canım kızım uyudukca yapıyom bi uyudugunda evi silip süpürüyom bi uyudugumda yemek yapıyom bi uyudugunda ütü toplanacak biiler varsa onu yapıyom yoksa bn de uyuyom haftada 1 de köklü temizlik yapıyom eşim evde olursa bakar olmassa o gün kahvalatılık bişiler yeriz her uyudugunda biyer bişy yapmaya calısıyom
(733 puan) tarafından
Hayatımız olmuş isler güçler :)
0 oy
tarafından
Valla ben de bu konuda muzdaripim. 4 aylık oğlum var 3 yıl oldu evleneli halılar sürekli tiftik topluyor. Bi yandan işe gidiyorum bi yandan ev temizliği yemek çocuk derken neye yetişeceğimi şaşırdım kaldım. Ve maalesef bnm yaşadığım yerde hiç kimsemiz yok, arkadaşlar sağolsun sürekli yemeğe geliyorlar anlayacağınız bnde şaştım kaldım napacam diye 
(733 puan) tarafından
Allah yardimcimiz olsun valla :/
0 oy
(5,340 puan) tarafından
Hergün süpürürsen eğer haftada bir detaylı temizlik yapman yeter zaten kış geldi cam pencere de açık olmayacağı için çok toz da olmaz 
(733 puan) tarafından
Aynen mantıklı :)
0 oy
(1,252 puan) tarafından
CNım ben ya gece yapıyorum temizliği. Çünkü gece kalkmaz kızım. Yada sabah erkenden. İlk önce evin her yerindeki dagınıgı topluyorum bide süpürge acıyorum. Olup bitiyor. 
(733 puan) tarafından
Bir düzen oturmuş gidiyor anladığım kadarıyla, maşaallah :)
0 oy
(1,209 puan) tarafından

Ne zaman ne gerekirse o canım :D

(733 puan) tarafından
Bu da iyiymiş :)

İlgili sorular

26 cevap 253 göst.
4, Temmuz, 4 ❤Gizemlikullanıcı❤ (265 puan) tarafından soruldu
17 cevap 452 göst.
13, Temmuz, 2019 Meleginannesi (78 puan) tarafından soruldu
4 cevap 137 göst.
9, Şubat, 2019 Elifbeyza (2 puan) tarafından soruldu
6 cevap 261 göst.
20, Mayıs, 20 İmren bebeğin annesi (877 puan) tarafından soruldu
14 cevap 445 göst.
12, Nisan, 12 İmren bebeğin annesi (877 puan) tarafından soruldu

93,728 soru

2,469,649 cevap

7,699 kullanıcı

...