69 göst.
önce (182 puan) tarafından
Slm kızlar kızım 2 aylık ısıtme testıne goturdum dun bırı gectı bırı gecmedı. Bugün yıne goturdum yıne gecmedı aynı kulak. Doktor dedı bebegın burnu tıkalı ondan olabılır. Sızlerın de boyle oldumu korkmaya basladım acaba sorun mu var dıye. Haftaya yıne getır dedı.  Gececek gıbı oluyo gecmıyo dedı. 
Reklam


7 Cevaplar

0 oy
önce (735 puan) tarafından
Bilgim yok ama sorun yukarı çıksın diye cevap yazıyorum 
önce (182 puan) tarafından
Cok sagol cnm
0 oy
önce (734 puan) tarafından
Bi bilgim yok ama inşallah bi sorun yoktur cnm 
0 oy
önce (710 puan) tarafından
Insallah sorun yoktur canim
0 oy
önce (1,363 puan) tarafından
2 aylikken niye ki ? Ben daha hastaneden cikmadan kulak testi yapilmisti bide 3 gun sonra tekkrar
önce (182 puan) tarafından
Bır aylıkken gun verıldı gelmedım kızım duyuyo dıye saglık ocagı mecbur rapor ısteyınce yaptım. Ama sınek sesıne bıle tepkı verıyo uykudan uyanıyor.
0 oy
önce (7,275 puan) tarafından
Bize en gec 1 ay icinde yapilmasi gerek denildi ama biz her girdigimizde kizim uyandi yaptırmadik 1 ay geçtiği icib yapilmamisti isitme testi. 2 aylikken de yapılıyo muyms
0 oy
önce (320 puan) tarafından
Eğer acil bir durum veya sorun olsaydı doktor mutlaka hafiftende olsa cinlatirdi  bence korkma ben o işitme testini yapmadım  çünkü yeni doğduğu zaman yapılmıştı 
0 oy
önce (12 puan) tarafından
Bende 5 günlükken yaptırmistim birisinden geçmemişti 20 gün sonra tekrar gel dediler önce çocuk doktoruna gittim dedim işitme testine geldik tekrardan birisinden kaldı dedim doktor güldü öyle şey mi olur bunlar aynı fabrikandan çıkıyor birisinden geçmişse digerindende geçer dedi ve dediği gibi oldu diğerindende geçti inşaallah senin bebişte geçer

İlgili bir soru bulunamadı

31,245 soru

299,438 cevap

535,854 yorum

3,402 kullanıcı

Kategoriler

...