363 göst.
(23 puan) tarafından
En ucuz marka hangisi ya acayip pahalılaşmış kaşar :(

10 Cevaplar

0 oy
(2,284 puan) tarafından

Bimden alıyorum aknaz falan:'(

0 oy
(342 puan) tarafından
Canım bimde var 6 7 tl yada o da pahalı geliyorda 2.5 3 tl ye dilimli ac bitirler var ondan alabilirsin 
(372 puan) tarafından
Ya hangi marka bende istiyorum bu aralar almak çarşıya gittim mi alayım bari . Şifa olsun bebeğime
0 oy
(1,728 puan) tarafından
Canın cektıyse  al canım  pahalı olsun  nekadar pahalı  olabilir  canım 
(1,627 puan) tarafından
Kızın alacak durumu olmayabilir herşey o kadar pahalı ki ne eksik bitiyor ne para kalıyor yokluğun ne demek olduğunu iyi bilirim insan canı isteswde çoğu şeyden kendini mahrum bırakmak zorunda kalıyor Allah kimseyi yoklukla sınamsın
(683 puan) tarafından
Evet marketler uçtu iki üç parça bişey alıyım diosun 100 liradan aşağı çıkamıyorsun. Lüks hiçbişey alınmıyo hepsi temel ihtiyaç
(1,728 puan) tarafından
Haklısın canım  öyle ama  canın cekmiş  yemen gerekiyor  ondan dedim  hayat pahalı  bunu biliyorum  ama  bebiş için yemen gerekiyor  bence
(683 puan) tarafından
Tabi yicen bide ekstradan vitamin alıyoruz sigorta karşılamıyo altın gibi her ay fiyatı artıo
(1,627 puan) tarafından
Yemen gerekiyor tabide olmayıncada olmuyor gerçektrn herşey ateş pahası temel ihtiyaçlarımızı bile zor alıyoruz
(1,728 puan) tarafından
Herşeye zam geliyor ya rabbım yardımcımız olsun sor  vallah
0 oy
(375 puan) tarafından
Canim buyuk marketlere git imkanin varsa  insallah ordan 10 liralik 20 liralik yaptir tadimlikta olsa olur yani 
0 oy
(2,064 puan) tarafından
Canım bende bimden alıyorum dilimliler oluyor tost için 
0 oy
(683 puan) tarafından
Bende sütaşınkini alıyorum 20 lira bir ay idare ediyorum 
(934 puan) tarafından
Ben öyle yapıyorum alıyoruz 1 ay idare ediyorum
0 oy
(1,681 puan) tarafından
Ben hiç yemiyorum bide de var hiç yemem
0 oy
(333 puan) tarafından
Offff kıyamam cnm ya valla kıyamam ya offff.
0 oy
(220 puan) tarafından
Valla markasızlarda kaşar değil yani ben sütaşın alıyorum 16 TL ama napıyım a101 den aldım geçenlerde iğrençti resmen. Arada bir alın ama iyisinden olsun en azından 
0 oy
(818 puan) tarafından
Bnmde çekti kız

İlgili sorular

27 cevap 381 göst.
28, Mayıs, 28 Ebru ecrin (178 puan) tarafından soruldu
35 cevap 431 göst.
14, Haziran, 14 Defnenin annesi (53 puan) tarafından soruldu
14 cevap 266 göst.
20, Aralık, 2019 Kalbi bi ruh (4,698 puan) tarafından soruldu
8 cevap 242 göst.
16, Kasım, 2019 misafir tarafından soruldu
34 cevap 547 göst.
2, Ocak, 2 ❤️Derin❤️ (906 puan) tarafından soruldu

91,280 soru

2,460,260 cevap

7,593 kullanıcı

...