285 göst.
(2,384 puan) tarafından
Arkadaşlar fırınınızda veya ocaginizda toprak tencereyle hiç güveç yaptınız mi? 

Ve yemek kaç saatte pisti 

14 Cevaplar

0 oy
(6,340 puan) tarafından
Oo hamaratım diyorsunmnn
(2,384 puan) tarafından
Kız yatmıyor kiiii yarim saat uyuyor 2 saat uyanık hep öyleyiz
(3,136 puan) tarafından
Valla benimki de iyice değişti .  Önce den gündüz uykusu vardı yok  akşam 9 da yatar 1 e kadar o yok . Sabah a kadar defalarca kalkıyoruz
(6,340 puan) tarafından
Ahandaaaa bastımmm siziiiiii
(3,136 puan) tarafından
Valla bisey yaptığımız yok ❤❤☺️☺️☺️
(6,340 puan) tarafından
O zaman bu Esra gacısı niye dünyadan gizli gelin diyor :/
0 oy
(226 puan) tarafından

Bende Surda bekliyim çatlar diye korkudan yapamıyorum bir sürü var :D

(2,384 puan) tarafından
Ocak mi firin mi? Ya benim önceki ocagim camdi korkuyordum kocam sağolsun evden çıkarken evde bıraktı kiradan düşsün diye burda da camsizi var
(226 puan) tarafından
Bilmiyorum ki valla onu nasıl anlıcaz, kücük kücük olanlar var sütlaç kabı dısardan söylemiştik fırın sütlaç onları biriktirdim hep 15 tane vardır 3 tane falanda büyük var içinde manda yogurdu vardı :D
(2,384 puan) tarafından
Allahım şu yoğurdu merak ediyorum ya bide silifke yoğurdunu:D
Bende hep fırında yaptırdım ama şuan oturduğum yer fırına uzak ondan evde kendim deneyeyim diyorum
(226 puan) tarafından
Ben begenmemiştim manda yogurdunu :D
(2,384 puan) tarafından
Nasıl bisey di ki
0 oy
(410 puan) tarafından
Ocakta da fırında da yaklaşık 3 saat kadar diye biliyorum canım ocakta en küçük göz kısık ateşte
(2,384 puan) tarafından
Deniyim bakiyim ne zamandır ekşin yaşamıyordum
(1,879 puan) tarafından
Yaa harika bir düşünce :)))
(2,384 puan) tarafından
Ekşin yaşamak mi :)))
(410 puan) tarafından
Denemeni tavsiye ederim çok lezzetli oluyor özelliklede et çok güzel pişiyor icinde
0 oy
tarafından
Bn ilk önce ocakta pişirip folyoya sarıp fırına ayiyorm
(2,384 puan) tarafından
Tencere ısınması için 15 dk yarim saat sürüyor mu?
tarafından
Yarım saat sürüyor ocakta kaynaması sonea fırına 45 dk daha
0 oy
tarafından
Egerki ocagin cam ise patliyormus benden demesi ben kaynanmda yaptim.onun ki inox ama kararma yapti ocakta 
(2,384 puan) tarafından
Önce ki camdi eşim ilk oturduğumuz evde bıraktı kiradan düşsün diye şimdi ki yerde normal ocak
tarafından
Krarma yapiyor griyse ben bizzat denedim
0 oy
(598 puan) tarafından
Firinda yapiyorum ben canim. 1 saatte pisiyor. Ama benim amcam kasap etim cok iyi olduğu icin mi firindan mi bilmiyorum...
(2,384 puan) tarafından
Dolaptan çıkardım kurban eti ama bende mi önce haşlayıp sonra guvenclesem ki
(598 puan) tarafından
Canim oyle yapan da var ama ben cigden daha lezzetli buluyorum nedense. Gecenlerde bi kurban etiyle yine cigden yaptim ama toprak güveçte degil firin kabinda. O da gayet pisti 1.5 saatte falan
0 oy
(3,504 puan) tarafından
Ablam yapıyor mesela kuru fasulye yi ocakta pişiriyor sonra güveclere koyup folyolayip firinliyor 
(2,384 puan) tarafından
Valla alışırsam bende hep onu kullanacam
(3,504 puan) tarafından
Deneyince post acc
(2,384 puan) tarafından
Topa tutarlar beni yemek paylaşmayın diye malum yemek ismi tarif sorunca bile tepki gösteriyorlar
(3,504 puan) tarafından
Ee onlarda merak edip posta girmesinler canım
0 oy
(5,505 puan) tarafından
Ocaga koyarim ben canım saatini hiç tutmadım ama bir saate kadar kısık ateşte pişer ağır ağır 
(2,384 puan) tarafından
Sonra altını acıyor musun folyoluyorsun demi
(5,505 puan) tarafından
Folyo falan sarmıyorum ben canım kapağı var onu kapatıyorum ağzına hiç hava almıyor kendi kendine tıkır tıkır pişiyor arada açıp bakıyorum suyuna falan
0 oy
(347 puan) tarafından
Ben de pişirim ama güveç yapicam zaman ETİ birazcık düdüklüde haşlar sonra guvece yerlestrrm et pismezsse diye .O etin suyunu da guvece koyarım lezzetli olur yani bi iki saate pişer kısık ateste
(2,384 puan) tarafından
Ben onu hiç düşünmedim ya olur mu olur amaaaan çok bulaşık çıkar diye deniyim bakiyim bende arkadaşın dediği gibi 3 saat önceden baslicam
0 oy
(611 puan) tarafından
canim cekti :)) yapacagim da bu minik guvecleri firina koyunca tepsiye su koyuluyo diye biliyorum dogru mu 
(2,384 puan) tarafından
Evet canım ben küçüklerini kullanırken suda yapıyorum
Susuzda yaptım ama sıkıntı cikmadi
0 oy
(2,876 puan) tarafından
İkisi de olur ocakta da fırında da ağzına alüminyum folyo koy sonra kapağını kapat kendi buharında pişsin mis gibi 
(2,384 puan) tarafından
Kaç saatte ve o saate kadar hiç açmayayım mi
0 oy
(1,355 puan) tarafından
Ocakta 2 saate falan pişiyor fırında biraz daha uzun sürüyor eger et koyucaksan öncesinde  pisirmeni tavsiye ederim mümkünse düdüklüde o zaman daha cabuk fırında daha uzun sürede pisiyor ama cok lezzetli oluyor
0 oy
(1,524 puan) tarafından
Ben yapıyorum canım en altına etleri koyuyorum altını kisiyorum 2 buçuk saati buluyor bi sıkıntı yaşamadım hic
0 oy
(2,326 puan) tarafından
Kız ben yeni aldım çatlamasın diye yoğurtladım fırında kızarttım güveçi soğuyunca içine su koydum çatjaması ama damla damla su akıyo nasıl yapsam acaba bana fikir verirmisin

İlgili sorular

10 cevap 280 göst.
21, Mart, 2019 misafir tarafından soruldu
5 cevap 127 göst.
2 gün önce YeniiiAnneee (26 puan) tarafından soruldu
13 cevap 152 göst.
23, Aralık, 2019 ❄❀GÖKTUĞ'UM❀❄ (1,213 puan) tarafından soruldu
2 cevap 108 göst.
26, Kasım, 2019 zeytinin Annesi (212 puan) tarafından soruldu
1 cevap 69 göst.
16, Kasım, 2019 Yusufcan♡♡♡ (1,089 puan) tarafından soruldu

48,677 soru

484,896 cevap

854,795 yorum

4,623 kullanıcı

Kategoriler

...