162 göst.
tarafından

Merhaba kızlar ilk gebeligim çok hevesliyim elişi yapmaya ama hiçte yapmadım  nasıl öğrenirim 10+2 hamileyim erken acaba bişey yapmak

4 Cevaplar

0 oy
(1,844 puan) tarafından
seçilmiş
 
En İyi Cevap

Erken değil bende senin gibi heveslendim yaptım valla çokta güzel oldular bak yutupta ören hanım var o kadar güzel anltyrki kolayca yaparsın patikler yelekler şapka felan 

tarafından
Yapıcam diyorum sonra internet bir sür gebelik kötü haberler okuyorum vazgecyorum hemen
(1,844 puan) tarafından
O tazrz haberler okuma kuzum ya insan gerçekten çok etkilniyo bak ben hamile kalmadan önce yaptım 2 yelek 2 patik örmüştüm rabbime sığın kötü düşünme bnm 1 haftam kaldı inşallah sende sağ salim kavuşur yaptıklrnı giydirirsin güzel düşün
tarafından
Ne rabbim saglıklı bir şekilde kucağın alırsın dogru diyorsunuz valla canım az kalmış
(185 puan) tarafından
Bende bilmiyorum ama valla beni de heveslendirdiniz
(1,844 puan) tarafından
Amin cnım kızlar bir başlayın inan hem zaman geçiyor hem de bir hevesle çok güzel kendi el emğnzle bişeylr yapmış oluyorsunuz :)
0 oy
(3,382 puan) tarafından

internetten bak ilk battaniye ile baslayabikirsin hazir soguk hava seneye sararsin

tarafından
Teşekkür ederim cevabınız için
0 oy
(1,390 puan) tarafından

bende istiyorum canım bebeğime kendim bi şeyler yapayım hiç yapmadım daha önce beceremezse ama biz daha çok küçüğüz cinsiyet falan belki olsun ondan sonra battaniye yapıcam inşallah 

0 oy
(1,590 puan) tarafından

Niye erjen olsun ki heves etmisdin yap istedgni kimin ne demye hakki varr

İlgili sorular

4 cevap 6 göst.
17, Nisan, 17 Hilal.Hira. (20 puan) tarafından soruldu
6 cevap 139 göst.
10, Ocak, 10 fatma oğuz (50 puan) tarafından soruldu
6 cevap 530 göst.
8 cevap 288 göst.
7, Ocak, 7 Meral (37 puan) tarafından soruldu
21 cevap 859 göst.
26, Ekim, 2018 Sultan nur (127 puan) tarafından soruldu
1 cevap 42 göst.

27,971 soru

260,743 cevap

470,525 yorum

3,126 kullanıcı

Kategoriler

...