Kendim kemik suyu yapıyorum. Şifa olsun diye hem de sebzeli yapıyorum lezzeti cok guzel oluyor. Kayinvalidem her yemeğe atar ben de onlar gelince kullanıyorum. Ama hiç içime sinmiyor çocuğuma o bulyonlu yemekleri yedirmek.
1,512,339 soru
24,667,962 cevap
367,097 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın