169 göst.
(587 puan) tarafından

Kızlar merhaba bu Hafta kızım için jammybabyden sipariş verdim guvenemedigim için 2 parca bişey söyledim. Ürünlerim geldi çok güzel şimdi yumurcak avm diye bir site gördüm ürünler hem güzel hem ucuz acaba bilen alışveriş yapan varmi 

image

7 Cevaplar

0 oy
(1,030 puan) tarafından
Ben en ucuz bebek marketten yaptim orada cok guzel ve ucuz 
(587 puan) tarafından
Benim ilk int. Alışverişim açıkçası korkarak yaptım ama memnun kaldım oraya baktım orasida aklimda:) tesekkurler
0 oy
(1,807 puan) tarafından
Ay ne güzellerya güle güle giysin bebiş
(587 puan) tarafından
Evet bnde çok begendim teşekkür ederim :)
0 oy
(1,357 puan) tarafından

Ay cok tatli tutulu bide:Dben almadım hiç o tarz sitelerden e bebek ve civil tercih ediyorum sana tavsiyem fazla ayaklı alt alma bir kaç güne olmuyor onlara 

(587 puan) tarafından
Öylemi bende ayaklı olsun diyordum alacaklarım 4 parca ikili takım aldım bide bu 5li bide 10lu alsam ayaklı olarak yetermi yani ?
(1,357 puan) tarafından
Bir kaç ayaksiz takım alirsan yeterli olur canım kış bebeği olcak üst üstte giydircen ha sana tavsiyem bolca kilotlu corap al hayat kurtarıyor oglum olduğu halde giydirdim
(587 puan) tarafından
Inanirmisin hiç almadim ama alırım teşekkür ederim :)
(1,357 puan) tarafından
Genelde çoğu kişi almaz ama sen mutlaka al canım :))hadi iyi doğumlar
0 oy
tarafından
Su sapkalara bayiliyorum ya bende guvenemedigimden asiparis veremiyorum 
(587 puan) tarafından
Bende az verdim sadece denemek amaclı ama çok güzeller gerçekten 2 kez falan yaparım alışveriş çoğu şeyini aldım ama bikac bişey daha almak istyrm:)
tarafından
Insan doyamiyorki o da guzel buda guzel diye diye aliyoruz bakalim :)
(587 puan) tarafından
Inanirmisin annem napcan yeter artık diyor ama dayanamiyrm kızım hepsini giydiremicen diyor. Bende büyük aliyrm bakalım halim ne olacak:)
0 oy
(6,099 puan) tarafından
O sayfa çok. Pahalı ya jammybaby
(587 puan) tarafından
Evet pahalı malesef:/
0 oy
(458 puan) tarafından
Canım yumurcak avmden ben de sipariş vermeyi düşünüyorum bi ara çok güzel görünüyo ürünleri sayfayı inceledigim kadarıyla guvenilir
(587 puan) tarafından
10lu çıkışları gayet uygun güzellerimi acaba
(458 puan) tarafından
Alanlar beğendiklerini yazmis hep canım bi takım al istersen beğenirsen devamını alirsin
(587 puan) tarafından
Öyle yaparım sanirm teşekkürler:)
(458 puan) tarafından
Sipariş verirsen gelince bana da haber verir misin canim beğenip begenmedigini
(587 puan) tarafından
Tabiki soylerim:)
0 oy
(30 puan) tarafından

Yumurcak avm nin ürünleri de güzel. Park yatağımızı hastane çıkışı nı ordan almıştık.


(587 puan) tarafından
Uygunda geldi bana güvenilir yani

İlgili sorular

4 cevap 241 göst.

65,397 soru

1,799,458 cevap

5,664 kullanıcı

...